اپ‌نت: انتقال آسان فایل با وای‌فای بین دستگاه‌های اندرویدی توسط CShare

فرستادن فایل‌ها بین گوشی‌های اندرویدی با بلوتوث باید در گذشته دفن شوند. روش مستقیم با Wi-Fi استفاده شده توسط اکثریت برنامه‌های به اشتراک‌گذاری فایل که درون گوشی‌ها وجود دارد باید استاندارد جدید بشود؛ و این اتفاق تا زمانی که سازندگان گوشی‌ها این برنامه‌ها را به‌صورت پیش‌فرض در محصولاتشان قرار دهند اتفاق نخواهد افتاد. تا آن زمان می‌توانید با برنامه‌های نظیر CShare فایل‌هایتان را تا 10 برابر سریع‌تر از اینترنت 3G و 30 برابر سریع‌تر از بلوتوث به اشتراک بگذارید.

4

CShare طراحی خوبی دارد، سریع است و به سادگی می‌توان آن را نصب و استفاده کرد. می‌توانیم بگوییم سه ویژگی مهم برنامه خوب را داراست. حالا به سراغ طرز کار این برنامه می‌رویم. لازم به گفتن نیست که برای این مدل از به اشتراک‌گذاری فایل دو دستگاه مورد نظر باید در فاصله کم از یکدیگر قرار داشته باشند. در حدود 100 متر. برای فاصله‌های طولانی از Cloud storage استفاده کنید.

CShare-1

ابتدا CShare را از گوگل پلی استور برای گوشی یا تبلت خود دانلود کنید. مجانی است. با باز کردن برنامه باید به سرعت برند و مدل دستگاهتان را بشناسد.

سپس Send را بزنید. در اینجا باید فایل‌های مورد نظر (مثل برنامه، عکس، آهنگ، ویدئو) انتخاب کنید و بعد Select را بزنید؛ و حالا قسمت خسته‌کننده – راضی کردن کسی که قرار است فایل را دریافت کند برای نصب CShare. در حقیقت سریع اتفاق می‌افتد اما اگر این شخص کاربر فعال گوشی هوشمند نباشد مدت زمانی طول می‌کشد تا روش درست را یاد بگیرد. به‌هرحال چند راه برای ادامه دادن دارید.

CShare-2

اولین کار اینکه QR Code را به شخص مقابل بدهید تا برنامه را دانلود و نصب کند؛ و یا URL برنامه دانلودی را به طرفتان بدهید؛ و آخرین و منطقی‌ترین روش اینکه برنامه را بلوتوث کنید.

CShare-2

زمانی که CShare در هر دو دستگاه اجرا شده و باز است زمان فشردن Recieve در قسمت گیرنده می‌باشد. اگر همه چیز درست پیش برود فایل‌‌های انتخابی به‌طور جادویی به دستگاه گیرنده همراه با انیمیشن هیجان‌انگیز و یک گزارش سرعت کوچک برای فخر فروشی! منتقل می‌شود. مثل یک برنامه درست و حسابی CShare قسمت File transfer history برای اینکه بدانید فایل‌هایتان در کجا قرار گرفته هم دارد.

Download-Catch-Notes

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ابوالفضل می‌گوید

    زاپایا عیبش این است که برا کار کردن نیاز از وایفای روشن باشد ولی شیرایت اینگونه نیست.

  2. بهراد می‌گوید

    بهترین برنامه در این زمینه share it هستش که امکان انتقال فایل حتی به کامپیوتر و ios هم علاوه بر اندروید داره

  3. EhsanMody می‌گوید

    این و تست نکردم ولی من از SHAREit استفاده میکنم دقیقا کارایی همین رو داره

  4. kazak.kid1 می‌گوید

    بگیر نگیر داره
    واسه گوشی من که کار نکرد
    Zapya بهتره