اینفوگرافیک: واتس‌اپ در نگاه آمار و ارقام میلیاردی و میلیونی!

واتس‌اپ پنجمین سالگرد انتشار خود را به تازگی جشن گرفت. هرچند که به دست ما کیک تولدی نرسید، اما در عوض این تصاویر از طریق این شرکت منتشر شده که در آنها آمار و ارقام میلیونی و حتی میلیاردی مربوط به این نرم‌افزار قابل مشاهده است.

0

طرفداران واتس‌اپ می‌توانند اطلاعات مربوط به اپلیکیشن محبوب خود را در آن مشاهده کنند و رقیبان نیز از این آمار درس بگیرند. آیا می‌دانستید واتس‌اپ به ازای هر 14 میلیون کاربر تنها یک توسعه‌دهنده دارد؟ یا اینکه بصورت روزانه بیش از 50 میلیون پیام از طریق واتس اپ مخابره می‌شود؟ جان کوم و برایان اکتون مدیر واتس‌اپ در تصاویر مشخص هستند. از تصاویر لذت ببرید.

WhatsApp-birthday-infographic 02 WhatsApp-birthday-infographic 03 WhatsApp-birthday-infographic 04 WhatsApp-birthday-infographic 05 WhatsApp-birthday-infographic 06 WhatsApp-birthday-infographic 07 WhatsApp-birthday-infographic 08 WhatsApp-birthday-infographic 09 WhatsApp-birthday-infographic 11 WhatsApp-birthday-infographic 12

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.