انتشار آپدیت عمده ایکس‌باکس وان با قابلیت تصویر پس‌زمینه و پشتیبانی از توئیتر

اگر از کاربران ایکس‌باکس وان باشید قطعا در این یکی دو روز پیش‌رو با تغییرات جدیدی رو به رو خواهید شد. مایکروسافت قرار است چند ویژگی بزرگ را همین روزها با به‌روزرسانی جدید خود به ایکس‌باکس وان اضافه کند.

0

این کنسول نسل هشتم پس از یک سال انتشار اکنون قابلیت سفارشی سازی تصویر پس زمینه را داراست. شما می‌توانید هر نوع تصویری را از یواس‌بی درایو خود که مایل هستید به جای تصاویر سفید و سیاه مات به پس زمینه داشبوردایکس‌باکس اضافه کنید.

علاوه بر سفارشی‌سازی تصویر پس زمینه شما قابلیت دیگری به نام showcase یا همان ویترین به داشبورد خود می‌افزایید تا آچیومنت‌ها، ویدئو گیم‌پلی‌های خود را برای برجسته کردن به دوستان خود علامت زنید.

XboxOneNovUpdate

شما با آپدیت جدید همچنین قابلیت پشتیبانی از توییتر نیز به کنسول خود اضافه می کنید. شما با چنین قابلیتی می‌توانید ویدئو گیم‌پلی‌های خود را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک بگذارید یا در لیست OneGuide قرار داده و در کنار برنامه تلویزیونی به تماشای آن نیز در شبکه توییتر بپردازید.

شما همچنین می‌توانید یک جدول زمانی از توئیت‌های مورد علاقه خود را با MiniGuide به نمایش درآورید. باتوجه به پیشرفتی که در این زمینه صورت گرفته اما متاسفانه برنامه کاملی برای توییتر ارائه نشده است.

یک تب دیگر نیز با آپدیت جدید به منوی داشبوردایکس‌باکس‌وان افزوده شده و آن What’s On نام دارد. این تب شما را به تماشای نمایش، فیلمی در تلویزیون، Twitch یا هرجای دیگر دعوت می‌کند.  مایکروسافت ماه گذشته بود که خبر عرضه این آپدیت را اعلام کرد و حالا آن را برای کاربران در دسترس قرار داده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.