تأیید شد: آپدیت اندروید ۵ جی ۳ ال‌جی همین هفته از راه خواهد رسید!

سال گذشته شرکت ال‌جی سازنده پرچمدار نکسوس‌های گوگل بود اما موتورولا اولین شرکتی بود که اولین گوشی هوشمند را به جدیدترین نسخه اندروید تجهیز کرد.

0

امسال به نظر می‌رسد جای این دو شرکت عوض شده و موتورولا حضانت نکسوس 6 را برعهده گرفته درحالیکه ال‌جی اولین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند است که اندروید Lollipop را عرضه خواهد کرد.

این به‌روز رسانی که از این هفته در لهستان عرضه خواهد شد پرچمدار این برند کره‌ای یعنی ال‌جی را به جدیدترین نسخه اندروید تجهیز خواهد کرد. طراحی متریال که هسته تغییرات جدید در اندروید 5 است، اولین قابلیتی است که توسط ال‌جی بر روی آن تاکید شده است.

این بدان‌معناست که این شرکت در رابط کاربری جدید، از بهترین رابط کاربری سیستم‌عامل اندروید که تاکنون شاهد آن بوده‌ایم فاصله زیادی نخواهد گرفت.

علاوه بر لهستان، ال‌جی تایید کرده این به روز رسانی به سریع‌ترین شکل ممکن برای بازارهای مهم دنیا عرضه خواهد شد. این تعجیل تا جایی است که مسئول بخش موبایل این شرکت اعلام کرده عرضه این به روز رسانی برای جی3، به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار این شرکت قراردارد.

 

Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.