درز تصاویر و مشخصات لومیا ۵۳۵؛ اولین گوشی هوشمند مایکروسافت بدون نام نوکیا

اگر اخبار مرتبط با مایکروسافت را در روزهای اخیر دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۴ یک میان رده‌ی جدید از خانواده‌ی لومیا را وارد بازار کند.

0

در هفته‌ی گذشته شایعات فراوانی در رابطه با گوشی جدید مایکروسافت که به احتمال زیاد لومیا ۵۳۵ نام دارد منتشر شد؛ اما امروز تصاویری از این دستگاه به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد عضو جدید خانواده‌ی لومیا به‌طور رسمی با نام مایکروسافت به جای برند نوکیا به بازار خواهد آمد.

Microsoft Lumia 535 2

 

بر طبق اطلاعات از پیش درز کرده انتظار می‌رود لومیا ۵۳۵ از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی QHD با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل استفاده کند. در قلب این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۰۰ با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز به کار گرفته شده و در کنار آن ۱ گیگابایت رم قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری لومیا ۵۳۵ می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپری و دوربین اصلی ۵ مگا پیکسل به همراه فلاش و دوربین جلو  VGA اشاره کرد.

انتظار می‌رود این میان رده‌ی مایکروسافت ۱۱ نوامبر معرفی و تا پایان سال در رنگ های مشکی، سفید، خاکستری، آبی، نارنجی، آبی و سبز به بازار عرضه گردد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.