چرا فیس‌بوک شما را مجبور به استفاده از پیام‌رسان خودش می‌کند؟

اخیرا در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت فیس‌بوک برگزار شد سوالات متعددی در بخش شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، از جمله اجبار فیس‌بوک برای استفاده از مسنجر یا نرم افزار پیام رسان خودش!

2

مارک در پاسخ به این سوالات با اعلام اینکه هدف فیس‌بوک از ساخت این برنامه توجه هر چه بیشتر به قابلیت‌های پیام‌رسانی این نرم افزار است، افزود: تجربه به ما نشان می‌دهد برنامه اصلی فیس‌بوک در هنگام ارسال پیام و زمانی که با نرم‌افزار‌های مانند واتس‌اپ و iMessage مقایسه می‌شود بسیار به آنها نزدیک است! مدیر فیس‌بوک افزود: ساخت این نرم افزار به درخواست کاربرانی بود که خواهان یک نرم‌افزار جدا با قدرت پیام‌رسانی بالا در محیط فیس‌بوک بودند. نرم‌افزاری که همه بتوانند از آن در هر زمانی استفاده کنند.

او ادامه داد: ما در حال ساخت یک سرویس خوب و با سرعت هستیم. سرویسی متمرکز که با استفاده از آن همه بتوانند با سرعت بیشتری پاسخگوی پیام‌ها باشند بزرگترین مشکل ما نیز مدیریت 10 میلیارد پیامی است که هر روز از طریق سرویس پیام‌رسان فیس‌بوک جابجا می‌شوند.

مسنجر فیس‌بوک هم اکنون رایگان است اما گروه زیادی از کاربران از اینکه مجبور به دانلود این نرم‌افزار هستند ناراضی‌اند. نظر شما در باره تصمیم فیس‌بوک به نصب اجباری این برنامه پیام رسان چیست؟

techradar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    کاش میشد بیخیالش بشه فیسبوک رو اعصاب ادم

  2. میلادsxu می‌گوید

    اجبار که باشه همین مشه از اول نبودیم نخواهیم نبود