اپلیکیشن سرویس نقشه گوگل مپ با طراحی متریال این‌گونه دیده می‌شود!

پس از ارائه جدیدترین نسخه اندروید و طراحی متریال آن توسط گوگل، اپلیکیشن‌های زیادی جهت هماهنگی با طراحی ظاهری جدید اندروید، به‌روزرسانی شدند. چند نمونه از آن‌ها را تابه‌حال مشاهده کرده‌ایم ولی حالا نوبت به سرویس نقشه گوگل‌مپ رسیده‌ است.

1

البته که در نحوه نمایش خود نقشه‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد اما به غیرازآن، افکت‌ها، حرکت‌ها و انیمیشین‌های جدید، رنگ‌بندی‌ها و لایه‌های سبک متریال به تمامی منو‌های هردو نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن اعمال شده ‌است.

طبق اظهارات گوگل این تغییرات جدید باعث می‌شوند تا کاربر در محیطی ساده‌تر از قبل به‌راحتی بتواند از امکانات سرویس همچون مسیریابی یا بخش پیشنهاد‌ها استفاده کند. رنگ‌بندی و آیکون‌های جدید به‌کاربرده‌‌ شده، محیط‌ کاربری برنامه را زیباتر کرده‌اند اما همه‌چیز به تغییرات ظاهری محدود نمی‌شود و گوگل در این به‌روزرسانی چند ویژگی جدید نیز اضافه کرده است. مثلاً برای کاربرانی که در آمریکا از سرویس OpenTable و یا Uber استفاده می‌کنند این امکان فراهم شده است که از داخل خود برنامه گوکل‌مپ مستقیماً با انتخاب از روی نقشه رستوران رزرو کنند یا تاکسی پیدا کنند! این درجه از همگام‌سازی اپلیکیشن‌ها برای کاربران بسیار کاربردی است که تا به امروز خیلی‌ها منتظر آن بودند.

طی چند روز آینده این به‌روزرسانی رایگان گوگل‌مپ برای اندروید و iOS به ترتیب در گوگل پلی و اپ‌استور اپل عرضه‌ خواهد شد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدجواد می‌گوید

    خیلی خوب شده. من خیلی راحتتر تونستم باهاش کار کنم.