هر 16 بسته‌ی الحاقی ویچر 3 رایگان خواهند بود

CD Projekt Red امروز اعلام کرد که قصد دارد 16 بسته‌ی الحاقی برای بازی ویچر 3 عرضه کند، که هر 16 بسته برای دارندگان این بازی رایگان خواهند بود. این بسته‌های الحاقی از یک روز بعد از انتشار بازی به مرور عرضه می‌شوند و اولین بسته هم “زره اسب” را به بازی اضافه می‌کند.

0

CD Projekt Red در این سال‌ها توانسته کسوت یک بازیساز حرفه‌ای را با لیاقت تمام به دست آورد و این را مدیون سری بازی نقش‌آفرینی ویچر است. به نظر می‌رسد که این شرکت این روند را ادامه می‌دهد. در قسمتی از بیانیه‌ی این استودیوی لهستانی در مورد این 16 بسته‌ی رایگان آمده است:

“به عنوان گیمرهای این دوره زمانه،‌ باید حسابی حواسمان به کیف پول‌هایمان باشد، چرا که بلافاصله بعد از عرضه‌ی هر بازی، تکه‌های کوچک اضافی و شاید هم ضروری که وسوسه‌کننده هم هستند، با قیمت جداگانه به ما فروخته می‌شوند. مگر نه این‌که ما تازه کلی پول برای خریدن یک بازی جدید پرداخت کرده‌ایم؟”

همه‌ی بسته‌های الحاقی بازی برای کسانی که این بازی را خریداری کرده‌اند رایگان خواهد بود. فرقی ندارد که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، دیجیتالی خریداری کرده باشند یا پلتفرم بازی چه دستگاهی باشد، Marcin Iwiński یکی از مدیران استودیو در متنی خود در وبسایت رسمی ویچر، این‌طور نوشت:

“اگر یک نسخه از Wild Hunt دارید، بسته‌های الحاقی به شما تعلق دارند. این در واقع روش ما برای تشکر کردن از شمایی است که بازی ما را خریده‌اید.”

بعد از انتشار بازی، هر هفته دو بسته‌ی الحاقی برای آن منتشر می‌شود. دو بسته‌ی الحاقی اول شامل مواردی از جمله “زره اسب” و “مدل مو و ریش جدید برای گرالت” و همچنین یک مرحله‌ی جدید، خواهند بود.

The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 5 اسفند سال جاری منتشر خواهد شد.

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.