بهترین مرورگرها برای جانشینی مرورگر پیش فرض iOS 8 در آیفون و یا آی پد شما

سافاری مرورگری از شرکت اپل است که بر پایه WebKit ساخته شده و به صورت پیش‌فرض بر روی تمام نسخه‌های IOS وجود دارد. اگر شما بنا به هر دلیلی از امکانات و محیط این مرورگر راضی نیستید با ما در فارنت همراه باشید تا با بهترین مرورگرهای جایگزین سافاری آشنا شویم.

0

اپلیکیشن iCab Mobile

iCab-Mobile-1

اگر تصمیم دارید از یک جایگزین مناسب به جای مرورگر سافاری استفاده نمایید، اولین پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن icab Mobile است.
با استفاده از این برنامه شما می‌توانید هر صفحه‌ای که در اینترنت نشانه‌گذاری کرده‌اید را بین دستگاه‌های مختلفی که از این مرورگر استفاده می‌کنند همگام‌سازی کنید. از دیگر قابلیت‌های کاربری این مرورگر می‌توان به‌سرعت بالای بارگذاری صفحات وب، امکان وب گردی در حالت خصوصی و امکان آپلود مستقیم فایل در Dropbox اشاره کرد.

اپلیکیشن Photon Flash Web Browser

Photon-Flash-Web-Browser-3

Photon Flash Player مرورگری با قابلیت‌های مختلفی از جمله پشتیبانی از فلش است. شما با این مرورگر می‌توانید بازی های فلش، ویدیوهای فلش و وب‌سایت‌های که دارای فایل فلش است را به راحتی اجرا نمایید. تقسیم صفحه به 3 قسمت، قفل چرخش خودکار صفحه، پشتیبانی از حالت مرور ناشناس و مرور خصوصی با امکان پاک کردن سابقه مرورگر از دیگر قابلیت‌های بارز Photon Flash Player می‌باشند.

اپلیکیشن Chrome

Chrome

همان‌طور که می‌دانید مرورگر Chrome به‌عنوان یکی از بهترین مرورگرهای دنیا شناخته‌شده است. از جمله امکانات ارائه شده در این مرورگر می‌توان به‌سرعت بسیار بالا بارگذاری صفحات، محیط بسیار زیبای درونی، پشتیبانی از همگام‌سازی با همه‌ی دستگاه‌های مربوط به ایمیل، استفاده از قابلیت Google Now و دارای بودن سریع‌ترین موتور جاوا اسکریپت اشاره کرد.

اپلیکیشن Puffin

Puffin Web Browser

اگر به دنبال مرورگری سریع و با انعطاف زیاد هستید، ما Puffin را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرورگر با دارا بودن قابلیت پشتیبانی از فایل‌های فلش، سرعت لود بالا و باز کردن همزمان 2 تب در یک صفحه یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای سیستم‌عامل IOS محسوب می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مرورگر Puffin، تغییر آی‌پی و عبور از محدودیت‌های اعمال‌شده است.

اپلیکیشن Dolphin

Dolphin

با استفاده از مرورگر Dolphin می‌توانید تمام کارهای روزانه خود را در اینترنت انجام دهید. این مرورگر در تازه‌ترین به‌روزرسانی با نسخه‌ی 8 IOS بسیار هماهنگ و روان شده است. پشتیبانی از جستجوی صوتی، همگام‌سازی آسان بوک مارک‌ها و رمز عبور، اشتراک‌گذاری آسان صفحات وب در شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی از فلش و جاوا اسکریپت از قابلیت‌های اصلی مرورگر Dolphin می‌باشند.

اپلیکیشن Mercury Browser Pro

Mercury Browser Pro

Mercury Web Browser Pro نام مرورگری است که تمام انتظارات شما را از یک مرورگر عالی تأمین می‌کند. از جمله امکانات مرورگر Mercury  می‌توان به قابلیت استفاده از تم، سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب، بلاک کردن تبلیغات، امکان تغییر فونت و یکپارچه‌سازی بوک مارک‌ها در دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

 

اپلیکیشن Sleipnir Mobile

Sleipnir Mobile

آخرین اپلیکیشن در این لیست Sleipnir Mobile نامیده می‌شود که بر پایه مرورگر فایرفاکس طراحی شده است. امنیت بسیار بالا در مرور صفحات وب، رابط کاربری با گرافیک عالی، مدیریت بوک مارک‌ها و اشتراک گزاری آسان صفحات دلخواه از طریق ایمیل، فیس‌بوک، تویتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی از قابلیت‌های بارز این مرورگر به شمار می‌آیند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.