این تصاویر نشان می دهد ال‌جی به سختی در حال کار بر روی آپدیت اندروید ۵ جی ۳ است

سورس کد اندروید 5 به تازگی توسط گوگل منتشر شده است و شرکت‌های مختلف سازنده گوشی‌های هوشمند به فکر عرضه آپدیت برای پرچم‌داران خود هستند. به تازگی تصاویری از رابط کاربری ال‌جی جی3 درز کرده که نشان از تلاش ال‌جی برای آماده‌سازی آبنبات چوبی برای جی3 است.

1

همان‌طور که می‌دانید رابط کاربری ال‌جی تفاوت‌های زیادی نسبت به اندروید خالص دارد و به همین دلیل فراهم کردن تمامی ویژگی‌های پوسته ال‌جی در سورس کد اندروید وقت و زحمت زیادی را می‌طلبد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید فعلاً تنها تفاوت نسبت به اندروید 4.4 منوی نوتیفیکیشن‌هاست که با یک سوایپ اعلان‌ها و با سوایپ بعدی تنظیمات سریع را آشکار می‌کند و ال‌جی حتی دکمه‌های مجازی پایین صفحه را نیز مانند کیت‌کت نگاه داشته است.

LG-G3-Lollipop-UI

انتظار داریم تا پایان پاییز یا ابتدای زمستان این آپدیت برای G3 از راه برسد و تا پایان سال هم آپدیت اندروید 5 برای جی2 پرچم‌دار سال گذشته منتشر شود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. AmoSaeed می‌گوید

    اون دکمه های مجازی توی اندروید 5 خالص زیباتره :(

    امیدوارم هرچه زودتر البته بدون لگ برای G3 بیاد