مایکروسافت آفیس از این پس برای اندروید، آیفون و آی‌پد رایگان است

اگر به ایجاد، نمایش و ویرایش فایل‌های آفیس در گوشی یا تبلت خود علاقه یا نیاز دارید دیگر لازم نیست تا دست به دامان سایر اپلیکیشن‌های جانبی شوید. آفیس مایکروسافت هم‌اکنون برای اندروید و iOS بدون اشتراک Office365 کاملاً رایگان است.

0

از آن‌جا که اپل مجموعه مشابه iWork خود را برای OS X و iOS به صورت رایگان عرضه کرده است مایکروسافت هم برای از دست ندادن کاربرانش تصمیم گرفته تا مجموعه محبوب آفیس را رایگان کند. درست پس از این‌که مایکروسافت با همکاری Dropbox فضای ابری این کمپانی را برای نسخه‌های دسکتاپ، موبایل و تحت وب مایکروسافت فراهم کرد اپلیکیشن‌های آفیس مانند Excel، Word و PowerPoint را نیز مجانی کرده است.

Microsoft-Office-iPad

از امروز آفیس مایکروسافت را می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای برای آی‌پد دانلود کنید و منتظر نسخه جدید آفیس برای آیفون و نسخه پیش‌نمایش آن برای تبلت‌های اندرویدی همگی با فضای ابری دراپ‌باکس باشید. با وجود این‌که نسخه موبایلی به هیچ‌وجه کارایی و امکانات نسخه دسکتاپ را ندارد اما به نظر می‌رسد همین اقدام مایکروسافت نیز از روی ناچاری و برای باقی ماندن در رقابت انجام گرفته باشد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.