پلیر VLC آخر همین ماه به فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون خواهد آمد

اگر شما هم یکی از دنبال کنندگان اخبار مرتبط با سیستم‌عامل ویندوز باشید، بدون شک در جریان هستید که مدتی قبل پروژه آمدن پلیر محبوب VLC به این سیستم‌عامل بنا به دلایل خاصی منتفی گردید.

0

VLC پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای متن‌باز و رایگانی است که قابلیت اجرا روی پلتفرم‌های گوناگون را دارد. چندی پیش شایعاتی مبنی بر منتفی شدن انتشار نسخه‌ی ویندوز فونی این برنامه شنیده می‌شد. اما امروز Thomas Nigro یکی از توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار ضمن انتشار ویدئویی خبر از ارائه‌ی آن تا پایان ماه میلادی بر روی فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون داد.screen_shot_2014-11-05_at_8.40.41_am

البته وی امیدوار است که نسخه‌ی ویندوز فونی VLC در هفته‌ی آینده منتشر شود، اما محدوده‌ی زمانی آن‌ها برای انتشار این برنامه همان یک ماه است.همان‌گونه که در ویدئو منتشرشده مشخص است این پلیر خود را با زبان طراحی ویندوز فون به خوبی وقف داده، اما این نکته را نباید فراموش کرد که نرم‌افزار تولید شده در حالت بتا قرار داشته و ممکن است در نسخه‌ی نهایی تغییر پیدا کند.

همچنین در اسکرین شایتی که منتشرشده نه تنها دستبندی و سازمان‌دهی موضوعات مشاهده می‌شود، بلکه می‌توان دریافت این برنامه قادر خواهد بود فایل‌های مدیای ذخیره‌شده بر روی حافظه‌ی جانبی دستگاه را نیز شناسایی و اجر نماید.

از آنجایی که پلیر VLC از محبوبیت خاصی در بین کاربران بر خوردار است، تعداد زیادی برنامه تقلبی به نام آن در ویندوز فون استور یافت می‌شود که با عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی آن طبق سیاست‌های جدید مایکروسافت در رابطه با نام‌گذاری برنامه‌ی منتشر شده در استور، باید منتظر حذف تمامی آن‌ها باشیم.

  neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.