استفاده عجیب خبرنگاران CNN از سرفیس پرو 3 اهدایی مایکروسافت به عنوان پایه نگهدارنده آی‌پد!

2

شرکت مایکروسافت اخیرا در اقدامی مشارکتی با شبکه خبری CNN چندین دستگاه تبلت سرفیس پرو 3 را به طور رایگان به این شبکه اهدا کرده تا مجریان برنامه‌های زنده تلویزیونی در هنگام اجرا از این تبلت‌ها استفاده کنند! اما اوضاع به همین سادگی‌ها هم پیش نرفته است!

اگر چه مایکروسافت با این اقدام در این شبکه پربیننده تلویزیونی سعی در تبلیغ محصول خود که قرار است رقیبی سرسخت برای آی‌پد اپل باشد، نموده اما ظاهرا این اقدام به ضرر مایکروسافت و به نفع اپل تمام شده است! چرا که مجریان این شبکه تلویزیونی از سرفیس پرو 3 های اهدایی مایکروسافت به عنوان استند نگهدارنده تبلت‌های آی‌پد خود استفاده کرده‌اند!

امروز شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر مملو از تصاویری بود که از این موضوع و از برنامه زنده پربیننده “شب انتخابات” گرفته شده بود و نشان می‌داد که مجریان و خبرنگاران آی‌پدهای خود را در پشت سرفیس‌پروهای چیده شده بر روی میز پنهان کرده‌ و یا حتی از ان بعنوان استند استفاده کرده‌اند!

Surface-Pro-3-hiding-an-iPad

سرفیس پرو 3 مایکروسافت تلاش این شرکت برای ساخت یک دستگاه دو در یک بود، دستگاهی که بتوان از آن به طور همزمان به عنوان لپ‌تاپ و تبلت استفاده کرد. اگر چه مایکروسافت می‌گوید که سرفیس پرو 3 توانسته رکورد نسل‌های قبلی خود را پشت سر بگذارد اما هنوز امار و ارقامی منتشر نشده و شواهد نشان می‌دهد که اگر چه شاید این رکورد خوبی برای یک سرفیس به حساب بیاید اما آمار و ارقام فروش این محصول برای مایکروسافت به کندی در حرکت است.

Surface-Pro-3-hiding-an-iPad-02

کاربران یکی از دلایل عدم اقبال به خرید این محصول را نیاز به خرید جداگانه صفحه کلید گران‌قیمت این محصول داسنسته‌اند و در عین حال اعلام کرده‌اند که استفاده از آن بر روی زانو به آن مقداری که مایکروسافت آن را به اندازه یک لپ‌تاپ دانسته راحت نیست!

شاید این اقدام از نگاه مدیران شبکه CNN پنهان نمانده و چیز عجیبی نباشد اما مطمئنا برای مایکروسافت چیز خوشایندی نبوده و مطمئنا از نظر تبلیغاتی چیزی جز افتضاح نمی‌توان بر آن نام نهاد!

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    چقدر بد ضایع شده یاد سامسونگ افتادم تو مراسم اسکار که گلکسی نوت 4 داده بود به بازگرا اونا همچنان از آیفون استفاده میکردن :)

  2. امیر می‌گوید

    اصلا قابل مقایسه نیستن. اپلی ها سرفیسو با مک بوک مقایسه میکنن. آی پد که حرفی واسه گفتن نداره