هواوی در حال آماده‌سازی گوشی فوق باریک ۵.۵ اینچی Honor 6X با بدنه فلزی و دوربین دوگانه!

شرکت هواوی مدتی است که با عرضه گوشی های هوشمند قدرتمند و جدید بازار خوبی را برای خود به پا کرده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت گوشی هوشمند جدیدی را با نام Honor 6X آماده رونمایی و عرضه به بازار کرده است.

0

این گوشی در حال دریافت تائیدیه استاندارد مخابراتی کشور چین است و با توجه به مشخصات و تصاویر منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که در بدنه‌ای احتمالا آلومینیومی به ابعاد 150.4 در 75.68 در 7.5 میلیمتر قرار گرفته است.

Huawei-Honor-6X-1

همچنین انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده 8 هسته ای 1.8 گیگاهرتزی (احتمالا Kirin و ساخته شده توسط خود هواوی)‌، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی برخوردار باشد.

تاکنون که مشخصات گوشی هوشمند Honor 6X خوب است و قطعا خریدار را راضی نگه می دارد اما ویژگی جالبی در آن وجود دارد این ویژگی دوربین دوگانه با فلاش LED دوگانه است که ظاهرا چیزی شبیه به دوربین دوگانه اچ تی سی خواهد بود. فعلا مشخص نیست که این دوربین هواوی قصد ضبط تصاویر سه بعدی دارد یا خیر اما هر چه باشد ظاهرا باید تا زمان رونمایی رسمی صبر کنیم!

انتظار می‌رود Honor 6X تا پایان سال جاری میلادی (ابتدای زمستان)‌ به صورت رسمی معرفی شود پس باید فعلا برای دیدن مشخصات کامل Honor 6X و عملکرد این دوربین دوگانه کمتر از دو ماه دیگر صبر کنیم.

Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.