G2 Lite و L Prime دو گوشی جدید میان‌رده ال‌جی در برزیل

شرکت ال‌جی از دو مدل جدید گوشی هوشمند خود با نام‌های G2 Lite و L Prime در وب‌سایت برزیلی خود رونمایی کرده است. تا آغاز به حسادت نکرده‌اید باید بگوئیم که هر دو این گوشی‌ها، گوشی‌هایی میان‌رده به حساب می‌آیند و در واقع مدل تغییر یافته دو گوشی LG L Fino و LG L Bello به حساب می‌آیند. در ادامه با فارنت همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شویم.

0

گوشی هوشمند LG G2 Lite

این گوشی دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی IPS بوده که رزولوشن نه چندان جالب ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را همراه با تراکم پیکسل ppi 207 را همراه خود دارد.
پردازنده‌ی به کار رفته در این گوشی یکی از مدل‌های 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوالکام بوده که بر روی فرکانس 1.2 گیگا هرتز تنظیم شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به 1 گیگابایت رم ، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، امکان استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی جانبی میکرو اس‎دی و باتری ۱۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

در قاب پشتی این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری WVGA استفاده شده و دوربین جلو نیز کیفیتی در حد VGA دارد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای و پشتیبانی از نسل دوم و سوم شبکه‌های مخابراتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. G2 Lite قرار است از آخرین همین هفته با قیمت ۲۳۴ دلار در رنگ های سفید، مشکی و طلایی به بازار برزیل عرضه شود.

گوشی هوشمند LG L Prime

LG L Prime کمی بزرگتر از G2 بوده و از یک صفحه نمایش ۵ اینچی IPS بهره می‌برد و رزولوشن آن همانند مدل اول ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است، اما در عین حال علیرغم افزایش اندازه صفحه نمایش با کاهش تراکم پیکسلی به ۱۹۶ پیکسل در هر اینچ رو به رو هستیم. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری LG L Prime می‌توان به استفاده از پردازنده ی 4 هسته‌ای، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی با امکان استفاده از کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی اشاره کرد.

این محصول همچنین از شبکه‌های نسل دوم و سوم مخابراتی و تلویزیون دیجیتال (کشور برزیل) و رادیوی FM نیز پشتیبانی می‌کند.استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکلسی با قابلیت فیلم‌برداری تصویر برداری 720P، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در قاب جلویی و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است.

LG L Prime دارای یک باتری ۲۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و ال جی این دستگاه را ۲۶۵ دلار قیمت‌گذاری کرده که در رنگ‌های تیتانیومی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. در آخر باید یادآور شویم هر دو مدل معرفی شده دارای طراحی اختصاصی ال‌جی و قرارگیری دکمه‌های سخت‌افزاری پاور و کنترل صدا در قاب پشتی هستند و در زمان عرضه از اندروید کیت‌کت بهره خواهند برد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.