مایکروسافت RemoteIE آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر را به اندروید و سایر پلتفرم‌ها می‌آورد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید وب‌سایتی را با استفاده از اینترنت اکسپلورر و البته بر روی دستگاه اندرویدی خود مشاهده کنید. برنامه پیش‌مشاهده جدید مایکروسافت به نام RemoteIE اکنون به شما این امکان را خواهد داد تا به نسخه مجازی از اینترنت اکسپلورر که بر روی فضای ابری اجرا می‌شود از طریق هر دستگاهی دسترسی داشته باشید.

0

تمام آنچه برای انجام این مهم نیاز دارید، یک حساب کاربری مایکروسافت و یک برنامه مخصوص است. با مراجعه به وب‌سایت مایکروسافت می‌توانید با استفاده از وارد کردن مشخصات حساب کاربری خود به نسخه آزمایشی برنامه دسترسی پیداکنید.

برنامه مورد نیاز اندروید نیز Remote Desktop است. با انتخاب لیست پایین رونده در بالا و انتخاب گزینه Microsoft RemoteApp می‌توانید به اینترنت اکسپلورر دسترسی داشته باشید.

ie on nexus

پس از چندین ثانیه به این سرویس متصل خواهید شد و می‌توانید از اینترنت اکسپلورر بر روی سیستم‌عامل اندروید استفاده کنید. می توانید به وب‌گردی پرداخته و سایت‌ها را همان‌گونه که بر روی نسخه دسکتاپ اینترنت اکسپلورر مشاهده می‌شوند ببینید و یا حتی پیغام‌های خطای ویندوزی را بر روی گوشی خود مشاهده کنید.

البته این نسخه، پیش‌نمایش بوده و برای جلوگیری از فشار به منابع سرورها مدت زمان محدود 60 دقیقه برای شما درنظر گرفته شده است.

Androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.