درز تصاویر اولین گوشی لومیا با برند مایکروسافت

پس از انتشار اخبار مربوط به تغییر نام برند نوکیا به مایکروسافت لومیا، امروز شاهد تصاویر اولین گوشی لومیا با برند مایکروسافت بودیم.

0

این تصاویر که توسط اپراتور چینی TENAA منتشر شده‌ گوشی جدید را در حالی که نام برند مایکروسافت در قسمت پشت و جلو آن حک شده است، نمایش می‌دهد.

Untitled

این گوشی جدید که در حال حاضر با مدل RM-1090 شناخته می‌شود در نگاه اول شبیه به نسخه بزرگتر لومیا ۵۳۰ می‌باشد و احتمالا از قابلیت ۲ سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت قبل از این گوشی‌های لومیا ۵۳۰، ۶۳۰، ۷۳۰ و ۸۳۰ را که از لحاظ قیمت در گروه میان رده جای می‌گیرند را در چند ماه گذشته به بازار معرفی کرده و با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی جدید نیز قیمت مناسبی داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اولین گوشی لومیا با برند مایکروسافت در دسترس نیست اما احتمال می‌دهیم تا در تعطیلات کریسمس امسال (آذر ماه جاری) شاهد رونمایی رسمی آن باشیم.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.