شایعه: تیم نوکیا با یک گوشی پرچمدار اندرویدی باز می‌گردد

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست شرکت نوکیا قصد دارد مجددا به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد.

2

پیش از این نیز زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت این شرکت فنلاندی با معرفی یک گوشی اندرویدی به گوش می‌رسید اما این موضوع که با توجه به در اختیار گرفتن حق نام نوکیا توسط مایکروسافت تا سال 2016، این گوشی هوشمند با چه لگویی وارد بازار خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

سایت‌های چینی حوزه تکنولوژی مدعی هستند تیمی از متخصصین نوکیا که پیش از این نوکیا N9 را روانه بازار کرده بودند سخت در تلاش هستند تا پرچمدار جدیدی را برپایه سیستم‌عامل اندروید روانه بازار کنند.

این امکان وجود دارد که مایکروسافت، حقوق مرتبط با لوگو را برای خود محفوظ نگاه دارد تا نوکیا بتواند آزادانه گوشی مورد نظر خورد را ساخته و از طریق شرکت‌های سازنده روانه بازارکند.

پیش از این اخباری مبنی بر وقفه 10 ساله در تولید گوشی‌های نوکیا به گوش رسیده بود که ادعا می‌کردند این شرکت مجددا پس از این زمان وارد بازار خواهد شد. نوکیا در توییتر نیز اعلام کرده در تاریخ هفدهم اکتبر رویدادی را برگزار خواهد کرد. شاید در این زمان شاهد معرفی گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت نیز باشیم.

نوکیا N9 اولین گوشی هوشمند نوکیا مجهز به سیستم‌عامل MeeGo بود که از سیستم‌عاملی همانند نسخه ساده‌شده اندروید بهره می‌برد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. omid می‌گوید

    اسم نوکیا واسه هر کسی یک نماد اطمینان هست و به راحتی با دادن گوشی خوب میتونه برگرده به رقابت

  2. Amir می‌گوید

    این برگشت نیست
    دست و پا زدن هست
    درکنار این همه شرکت آندرویدی چجوری میشه از صفر شروع کرد