تماشا کنید: تبلیغ جدید مایکروسافت و مقایسه مک‌بوک ایر اپل با یوگا ۳ پرو لنوو!

امروز در تبلیغی جدید، مایکروسافت مک‌بوک ایر اپل را در مقایسه با یوگا ۳ پرو لنوو به سخره گرفت.

0

این ویدئو در ابتدا به طرزی جالب هر ۲ محصول را از زاویه کناری کنار هم گذاشته تا باریک‌تر بودن یوگا ۳ پرو را به رخ مک‌بوک ایر اپل بکشد. (مک‌بوک ایر اپل ۱۷ میلی‌متر ضخامت دارد در حالی که ضخامت یوگا ۳ پرو لنوو تنها ۱۳ میلی‌متر است)
در مرحله بعد قابلیت تا شدن یوگا ۳ پرو نمایش داده می‌شود که اینجا نیز مک‌بوک ایر اپل حرفی برای گفتن ندارد. متلک اندازی مایکروسافت در این ویدئو با به رخ کشیدن صفحه لمسی یوگا ۳ پرو در مقابل صفحه نمایش مک‌بوک ایر اپل که به صفحه لمسی مجهز نیست به پایان می‌رسد.
این متلک‌ها از مرداد ماه امسال شروع شد که مایکروسافت امکانات ویژه سرفیس ۳ پرو را با لپ‌تاپ‌های اپل مقایسه و به تمسخر می‌گیرد.
این طور که پیداست مایکروسافت در مقابل اپل شمشیرش را کاملا از رو بسته چرا که چندی پیش نیز شاهد تبلیغات دستیار صوتی کورتانا در مقایسه با امکانات دستیار صوتی اپل که سیری نامیده‌ می‌شود بودیم.
با هم به تماشای این تبلیغ جالب و زیرکانه می‌نشینیم:

MacRumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.