سث روگن نقش استیو وزنیاک را در فیلم بیوگرافی استیو جابر بازی خواهد کرد

پیش از این در خبرها داشتیم که کریستین بیل قرار است نقش استیو جابز را در فیلمی به کارگردانی دنی بویل بازی کند حالا از از طرف دیگر مشخص شده که بازیگری در نقش استیو وزنیاک معروف نیز به سث روگن واگذار شده است.

0

این فیلم بر اساس زندگی استویر جابز که در کتابی توسط والتر آیزاک‌سن (Walter Isaacson) به رشته تحریر درآمده ساخته خواهد شد و فیلم‌نامه نویسی آنرا آرون سورکین (نویسنده فیلمنامه فیلم‌های شبکه‌اجتماعی و بال غربی) به عهده گرفته است.

استیو جابز به عنوان یکی از پیشگامان عصر اطلاعات شناخته می‌شود و در طول عمر خود توانست تاثیر زیادی در صنعت کامپیوترهای شخصی، گوشی‌ همراه هوشمند، تبلت‌، انتشارات دیجیتال، کارتون‌ دیجیتال و موسیقی داشته باشد.

والتر آیزاک‌سن به عنوان نویسنده این کتاب در ۲ سال گذشته با بیشتر از صد نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران ورقبای استیو جابز مصاحبه داشته تا بتواند جزئیات کامل شخصیتی استیو جابز را در کتاب خود به تصویر بکشد.

Seth-Rogen-SteveWozniak

شخصیت استیو جابز و محصولاتی که در طی مدت زندگی به جهانیان عرضه کرده است مناسبات مشترکی دارند و انتظار می‌رود تا زوایای مختلف مدیریت و نوآوری را از نگاه استیو جابز بزرگ در این فیلم شاهد باشیم.
البته ناگفته نماند قبل از این نیز فیلمی به بازیگری اشتون کچر در سال گذشته با حول محوریت زندگی استیو جابز ساخته شد که متاسفانه آنچنان که باید مورد توجه اقبال عمومی قرار نگرفت. (این فیلم زندگی استیو جابز از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۸۰ را به تصویر کشیده بود.) در فیلم مذکور جاش گلد ایفاگر نقش وزنیاک بود. با وجود اینکه عوامل فیلم و بازیگران اصلی این فیلم مشخص و معرفی شده‌اند اما تاکنون خبری از زمان اکران آن منتشر نشده است.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.