این ۹۰۰ بازی کلاسیک دهه ۷۰ تا ۹۰ میلادی را از امروز همین جا در مرورگر خود بازی کنید!

تعطیلات است و ممکن است بخواهید در کنار عزاداری، قدری هم خود را سرگرم کنید. احتمالاً به سراغ پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس خود رفته و Call of Duty بازی می‌کنید؛ اما چرا بازی‌های کلاسیک‌تری را امتحان نمی‌کنید؟ خیلی کلاسیک‌تر!

0

به لطف Internet Archive، مجموعه‌ای بسیار خاطره‌انگیز از بازی‌های سکه‌ای دهه‌های ۷۰ تا ۹۰ میلادی گردآوری شده‌اند. حدود ۹۰۰ بازی نوستالژیک که می‌توانید آن‌ها را در مرورگر خود اجرا کنید!

Internet Arcade حاصل تلاش Jason Scott و تیم توسعه‌ی امولاتور JSMESS (Java Script Mess) است. البته مطمئناً بازی کردن با کیبورد برای همه‌ی بازی‌ها آسان نیست و حتی ممکن است شاهد باگ‌های محسوسی باشید، اما به یاداوری خاطرات گذشته می‌ارزد.

هیچ شیوه‌نامه‌ای برای این بازی‌ها ارایه نشده، پس خودتان باید راه‌و‌چاه بازی کردن این بازی‌ها را بفهمید. نکته ابتدایی این که با فشار دادن “5” یک سکه به درون دستگاه می‌اندازید و با فشردن “1” بازی تک‌نفره را اجرا می‌کنید. تعطیلات خوبی داشته باشید :)

The Verge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.