ویدئو تبلیغاتی فوق‌العاده جالب هوندا با دو چهره خیر و شر!

تبلیغ جدید هوندا که “در سوی دیگر” نام دارد، بسیار زیبا و فوق‌العاده ساخته شده و می‌خواهد دوگانگی موجود بین خودروهای قابل اعتماد و سابقه‌ی مسابقه‌ای آن‌ها را نشان دهد.

0

نیمی از داستان، زندگی به نظر بسیار نرمال و عادی پدری را نشان می‌دهد که به دنبال دختر خود به مدرسه می‌رود. اما نیمه‌ی دیگر فیلم چیز بیشتری را نشان خواهد داد: آن پدر به ظاهر مهربان، شب‌ها یک تبهکار تمام عیار است.

هر دو فیلم سه دقیقه‌ای ساخته شده، با دقت بسیاری ضبط شده‌اند؛ به طوری که می‌توانید با زدن دکمه‌ی R بین آن‌ها سوئیچ کنید و لحظه‌به‌لحظه‌ی آن‌ها را مقایسه کنید.

این “R” از نام خودروی Honda Civic Type R منشأ می‌گیرد؛ خودرویی که در این فیلم رنگ قرمز دارد و به عنوان ماشین فرار مرد عجیب داستان استفاده می‌شود. حتماً این فیلم را تا انتها تماشا کنید: فراموش نکنید که هیچ‌چیز آن طور که به نظر می‌رسد نیست!

Honda's-glorious-new-car-commercial-Two-face

برای دیدن تمام این تبلیغ ویدئویی و لذت و تجربه کامل آن توصیه می‌کنم حتما به کانال هوندا در یوتیوب مراجعه کنید.

The Verge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.