این اپلیکیشن به کمک Healthkit اپل پیش بینی می کند که شما چقدر عمر خواهید کرد!

اپل در زمان معرفی آیفون‌های جدید از بسته‌ی نرم‌افزاری بخش سلامت خود که در سیستم‌عامل ۸ IOS ادغام شده و با نام HealthKit شناخته می‌شود رونمایی کرد.HealthKit با استفاده از پارامترهای مختلفی که توسط حس‌گرهای آیفون مانند ژیروسکوپ به دست می‌آورد، فعالیت‌های فیزیکی فرد را جمع‌بندی کرده و در یک دوره مشخص ارائه می‌دهد.

0

screen568x568

شاید یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های اضافه‌شده به نسخه‌ی جدید IOS بخش سلامت اپل یا همان HealthKit باشد.
HealthKit در طول روز  فعالیت‌های جسمی فرد را بررسی کرده و در صورت تشخیص وضعیت غیرعادی آن را فوراً هشدار می‌دهد.

Deadline نام اپلیکیشنی است که با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط HealthKit، برای کاربر یک روزشمار طول عمر تعیین می‌کند.البته این روال برای تمام کاربران در ابتدا طبق یک الگوریتم مشخص انجام می‌شود که صحت کار این برنامه را همان اول زیر سؤال می‌برد.

تایمر استفاده‌شده در این برنامه هرروز بر اساس اطلاعات جسمانی فرد مانند فشارخون، میزان کالری، میزان استرس و دیگر پارامترهای فیزیکی تغییر می‌کند و این یعنی کاربر با افزایش تحرک و فعالیت بیشتر می‌تواند مدت‌زمان طولانی‌تری عمر کند.البته این برنامه فقط بر مبنای اطلاعات لحظه‌ای تایمر خود را تغییر داده و این بدان معناست که جامعیتی در کار نیست.

اگر شما هم تمایل دارید حتی برای یک‌بار که شده از Deadline استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ این برنامه در آیتونز و پرداخت مبلغ 0.99 دلار آن را دریافت نمایید.

gizmodo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.