Kyocera Proteus: گوشی هوشمند انعطاف پذیری که تغییر شکل می دهد!

در سال‌هایی اخیر شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گوشی‌هایی با صفحات نمایش قابل انعطاف را تولید و راهی بازار کرده‌اند، اما به‌راستی این گوشی‌ها تا چه اندازه قابل انعطاف می‌باشند، و آیا ممکن است تلفن‌هایی در آینده به بازار عرضه شود که معنای واقعی قابل انعطاف بودن را نمایش دهند، با ما در فارنت همراه باشید تا به این سؤال‌ها پاسخ دهیم.

0

با پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر، شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و ال‌جی سعی در ارائه‌ی گوشی‌هایی با صفحات خمیده کرده‌اند که Galaxy Round و G Flex دو نمونه از تلاش این شرکت‌ها محسوب می‌گردد.اما به‌راستی این نوع محصولات با تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید خود هنوز نتوانسته‌اند خلأ وجود یک گوشی هوشمند قابل انعطاف را در بازار پر نمایند.

Kyocera یک شرکت چندملیتی است که تخصص خاصی در نوآوری و تولید محصولات منحصربه‌فرد دارد. این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود دست به تولید صفحه‌نمایشی با نام Proteus زده که به معنای واقعی قابل انعطاف بوده و به هر شکلی که فرد اراده کند تغییر حالت خواهد داد.

Proteus

از Proteus در نمایشگاه  فناوری توکیوسیاتک (Ceatec) که چند هفته‌ی پیش در ژاپن برگزار گردید رونمایی شد.این صفحه‌ نمایش قابلیت تغییر حالت به 3 شکل مختلف صفحه‌ی کاملاً صاف یا به اصطلاح فلت،به معنای واقعی خمیده همانند یک مچ‌بند و قابل انعطاف مثل یک تیکه پارچه را دارا می‌باشد.

متأسفانه در حال حاضر امکان استفاده از Proteus در گوشی‌های هوشمند بنا به دلایل متعددی همچون نبود باتری قابل انعطاف و طرحی مفهومی از چگونگی قرار دادن کیبورد بر روی این نوع صفحه‌نمایش موجود نیست، اما اگر در آینده دانشمندان و اهالی اهل‌فن بتوانند موانع این‌چنینی را هموار کنند، باید منتظر گوشی‌ها و ابزارهای پوشیدنی مختلفی با صفحات نمایش قابل انعطاف باشیم.

androidauthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.