آغاز رسمی انتشار تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام

سرخط‌ اطلاعات نمایش داده شده بر روی اینستاگرام شما به زودی شاهد نوع جدیدی از تبلیغات خواهد بود.

4

تبلیغات ویدئویی از امروز بر روی اینستاگرام قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب این شرکت به صاحبان تبلیغات اجازه خواهد داد ویدئوهای 15 ثانیه‌ای را بر روی این برنامه اجتماعی قرار دهند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد فید برنامه شما به همان روشی که شاهد عرضه عکس‌ها بودیم شاهد عرضه این آگهی‌ها نیز باشد. اینستاگرام در مدت چندین ماه به تست و آزمایش این ویدئوها پرداخته و از همین رو این احتمال وجود دارد که پیش از این نیز شما شاهد این ویدئوهای تبلیغاتی بوده باشید.

video AD

با این وجود این ویدئوها به طور گسترده از امروز و توسط شرکت‌هایی مانند Disney، Banana Repubilic، Activision، Lancome و CW Network بر روی اینستاگرام خواهند رفت.

نکته عجیب اینکه این ویدئوها کاملا ساده بوده و خبری از اینستاگرامیزه شدن آن‌ها نیست. این تبلیغات قرار است قسمتی از درآمدهای فیس‌بوک از اینستاگرام را تشکیل دهند.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. حسام می‌گوید

    تبلیغات پیج های فارسی کم بود حالا اینم اضافه شد. اه اه

    1. Amir می‌گوید

      پیجای فارسی عقده دارند که فالوور بیشتر داشته باشند پس همینطور تبادل تبادل

  2. Amir می‌گوید

    من که همون تبلیغات قبلی هم اصلا برام نیومد
    با اینم مواجه نشدم

  3. Bardia می‌گوید

    ای بابا ، ای بابا ، ای بابا :(