نسخه جهانی موتورولا Droid Turbo در راه است

موتورولا هفته‌ی گذشته از گوشی جدید خود با نام Droid Turbo  پرده بداشت و قول داد از آخر این ماه تحت قرارداد ورایزون این گوشی در بازار عرضه گردد.اما امروز خبر از عرضه نسخه‌ی بین‌المللی این گوشی در ماه آینده به بیرون درز کرد.

0

طبق اعلام موتورولا این شرکت قصد دارد از نسخه‌ی بین‌المللی Droid Turbo هفته‌ی آینده طی کنفرانسی در برزیل رونمایی کند.

در دعوت‌نامه‌ای که موتورولا به همین مناسبت  ارسال کرده اسمی از محصول موضوع مراسم برده نشده اما تصویر قاب پشت دروید توربو خبر از محوریت این گوشی می‌دهد.شایعات بیان می‌کنند که احتمالاً نسخه جهانی دروید توربو با نام Moto Maxx معرفی خواهد شد تا نام خانواده محبوب موتو که مشهور به داشتن قوی‌ترین باتری‌ها می‌باشند زنده نگه‌داشته شود.

 

Droid Turbo

باتری این گوشی هوشمند ۳۹۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد و با بهره‌گیری از فناوری Turbo Charger قادر خواهد بود تنها با ۱۵ دقیقه ابتدایی شارژ انرژی دستگاه را برای ۸ ساعت کار مداوم فراهم آورد.Droid Turbo از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی QHD با فناوری AMOLED استفاده می‌کند و در قلب آن از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۵ همراه با پردازنده گرافیکی Adreno ۴۲۰ به کار گرفته‌شده است.همچنین این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم، یک دوربین ۲۱ مگا پیکسلی با امکان ثبت ویدیوهای ۲۱۶۰p و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه می‌باشد.

درهرحال باید تا ۵ نوامبر که مصادف می‌شود با ۱۴ آبان صبر کرد و دید آیا موتورولا در مراسم خود به‌جز معرفی نسخه‌ی جهانی دروید توربو  برنامه‌ی دیگری دارد یا خیر، زیرا این شرکت هم‌اکنون تلاش‌های جدیدی را برای ثبت برند Moto Maxx در مناطق مختلف دنیا ازجمله ایالات‌متحده و برزیل آغاز کرده و به نظر می‌رسد خانواده‌ی موتو در آینده شاهد حضور اعضای جدید خواهد بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.