بندیکت کامبریج بازیگر نقش “دکتر استرنج”در فیلم‌های مارول شد

پس از صحبت‌ها و شایعه‌های بسیار در رابطه با بازیگر نقش “دکتر استرنج” در فیلم اختصاصی خود استودیوی مارول بالاخره بازیگر نقش این جادوگر معروف را رونمایی کرد.

0

“بندیکت کامبریج” بازیگر سرشناس که بیشتر شهرت خود را با بازی در نقش‌های “شرلوک هلمز” در سریال تلویزیونی “شرلوک” و صداپیشگی شخصیت “اسماگ” در سری فیلم های “هابیت” اثر پیتر جکسون را دارد پس از مذاکرات فراوان به عنوان دکتر استرنج شناخته شد!

benedict-cumberbatch-doctor-strange

دکتر استرنج در دنیای کامیک یک ساحر و جادوگر ماهر است که در عصر نقره‌ای کتاب‌های مصور توسط “استن‌لی” و “استیو دیتکو” در سال 1963 و در شماره 110 مجله ی “Strange Tales” پا به عرصه گذاشت و تابحال دارای مجموعه‌های موفق بسیار بوده است.

فیلم دکتر استرنج که تا چندی پیش تاریخ دقیقی برای اکران آن در دسترس نبود و فقط اخبار کلید خوردن فیلمبرداری آن در اواخر سال 2014 به بیرون درز کرده بود. حدود چندین ساعت پیش و در رونمایی فاز سوم فیلم‌های جدید مارول، تاریخ اکران خود را مشخص کرد و بر طبق آن، این فیلم قرار است در تاریخ 4 نوامبر 2014 به اکران در بیاید و گره خورده به دنیای عظیم مارول شود!

comicbook

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.