تلاش دوباره‌ی طرفداران برای بازسازی دوباره‌ی رزیدنت اویل 2!

گروه دیگری از هوادارن در تلاش هستندResident Evil 2 یکی از عنوان های کلاسیک و محبوبِ کپکام را بازسازی کنند. این بازسازی که Resident Evil 2: Reborn نام گرفته، حاصل تلاش استودیو مستقل ایتالیایی به نام Invader Games است.

1

عنوان Reborn با موتور Unity در حال ساخت است و به طور رایگان عرضه خواهد شد. استودیو سازنده قصد دارد نسخه آزمایشی قابل بازی آن را در تاریخ 31 اکتبر که مصادف با جشن هالووین است عرضه کند. با توجه به تاریخ انتشار ویدئوهایی که استودیوی سازنده در کانال یوتیوب خود گذاشته‌ که مربوط به یک سال پیش است، احتمالا بازی برای مدت‌هاست که در حال ساخت بوده است.

در اوایل سال جاری گروهی دیگر از هوادارن با استفاده از طراحی‌های قبلی دو عنوان Resident Evil 2 و عنوان شوتر ریلی Resident Evil: Darkside Chronicles سعی در بازسازی رزدنت ایول 2 اما با سیستم گیم پلی مشابه با رزدنت ایول 4 داشتند.

مشخص نیست که کپکام در قبال این بازسازی‌ها چه فکری می‌کند اما در هر صورت روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارند چرا که مشغولِ عرضه نسخه اِچ دی ریمستر رزدنت ایول هستند که به زودی برای کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد.

eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرزاد می‌گوید

    از کجا دانلود کنم