Oppo R5 باریکترین گوشی هوشمند دنیا رونمایی شد

همین چند ساعت پیش شایعه‌ی ساخت باریک‌ترین گوشی جهان را توسط Vivo را اعلام کردیم اما انگار کمپانی چینی Oppo زودتر دست‌به‌کار شده و امروز با معرفی مدل Oppo R۵ خود که تنها ۴٫۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را به این مدل نسبت داده است.

0

Oppo R۵ اولین محصول کمپانی خود می‌باشد که از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی استفاده کرده  و از مدل Oppo R۳ این شرکت که سال پیش عرضه گردیده و ۶٫۴ میلی‌متر ضخامت داشت نیز باریک‌تر شده و  تنها 4.85 میلی‌متر ضخامت دارد.

Oppo-R5

قاب آلومینیومی اطراف بدنه این گوشی از ۳ لایه آلومینیوم فشرده ساخته‌شده و تنها ۴ میلی ضخامت دارد! ابعاد این گوشی ۱۴۸٫۹ در ۷۴٫۵ میلی‌متر اعلام‌شده که کمی بزرگ‌تر از گوشی‌های ۵٫۲ اینچی می‌باشد و وزن آن نیز حدود ۱۵۵ گرم سنجیده شده است.

Oppo-R5-banner

Oppo R۵ از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با فناوری AMOLED فول اچ‌دی بهره می‌برد که تراکم پیکسلی آن ۴۲۳ ppi می‌باشد و طبق اعلام کمپانی سازنده بیشترین روشنایی و وضوح را در تابش مستقیم خورشید به همراه دارد.همچنین در این دستگاه از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ که بر پایه معماری Cortex-A۵۳ می‌باشد استفاده‌شده که همراه خود یک پردازنده گرافیکی Adreno ۴۰۵  دارد. در کنار این مشخصات باید ۲ گیگابایت رم را نیز اضافه کرد .

Oppo-R5-pic

Oppo R۵ در پشت خود از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم F/2.0 استفاده می‌کند و در جلو دستگاه نیز یک دوربین ۵ مگا پیکسلی به کار گرفته‌شده است.
این گوشی همچنین از یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری،قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – بلوتوث ۴ و همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های نسل دوم تا چهارم را دارا می‌باشد.باریک‌ترین گوشی جهان ۴۹۹ دلار قیمت گزاری شده ولی هنوز خبری از زمان عرضه‌ی آن به بیرون درز نکرده است.

Oppo R5

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.