هیوگو برا، مدیر سابق اندروید: آیفون ۶ زیباترین گوشی دنیاست!

هیوگو برا یکی از چهره‌های سرشناس قسمت اندروید گوگل بود اما به نظر می‌رسد وی امروزه بیشتر تحت تاثیر نام و محصولات شرکت اپل قرار گرفته است.

3

وی که اکنون مدیر ارشد امور بین‌الملل شرکت چینی شیائومی است به تحسین جدیدترین گوشی هوشمند اپل پرداخته است. وی از آیفون 6 اپل با لقب زیباترین گوشی هوشمندی که تاکنون ساخته شده است یاد می‌کند.

این توصیف برا در پاسخ به سوالی در خصوص انتقاد یکی از مسئولان اپل خطاب به شیائومی ایراد شده است. وی در پاسخ به اتهام کپی‌برداری محصولات شیائومی از روی محصولات اپل که Jony Ive مطرح کرده بود می‌گوید:

طراحان و مهندسین ما از محصولات فوق‌العاده موجود در بازار الهام می‌گیرند. اگر صادقانه صحبت کنم، در جهان امروز چه شرکتی این کار را انجام نمی‌دهد؟

یک محصول به من نشان دهید که طراحی کاملا مستقلی داشته باشد. مطمئنا نمی‌توانید چنین محصولی را بیابید.

 

وی معتقد است آیفون 6 نیز از طراحی شبیه گوشی‌های اچ‌تی‌سی برخوردار می‌باشد. وی در خصوص قابلیت دسترسی به تنظیمات سریع در IOS نیز معتقد است اگرچه اپل این قابلیت را از اندروید الهام گرفته اما بهینه‌سازی‌های زیادی بر روی آن انجام داده است.

وی که با لحن محافظه‌کارانه‌ای صحبت می کرد، اعتراف کرد با توجه به جوان بودن شرکتش و فقدان تجربه کافی طراحان این شرکت، مختصصانش گاهی اوقات با بازکردن محصولات دیگر، ایده‌هایی می‌گیرند.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    حرف مفت زده.اگه در مورد کیفیت میگفت شاید قابل قبول بود اما در مورذ زیبایی!!!!

  2. بهراد می‌گوید

    آخه داداش من، تو الهام نمیگیری، رسما کپی میکنی :))

  3. همایون می‌گوید

    حرفی مفت از مدیری اخراج شده :)))