حالا با شکلک های Emoji هم می توانید در بینگ جستجو کنید

موتور جستجوگر مایکروسافت یا همان بینگ اغلب در سایه‌ی رقبای خود زندگی می‌کند اما امروز در قدمی روبه‌جلو امکان جستجو توسط شکلک‌های Emoji  را به قابلیت‌های خود افزود.

0

بدون شک اگر اهل چت و ارسال پیام با پیام رسان‌های مختلف باشید با شکلک‌های Emoji آشنایی دارید.این شکلک‌ها که توسط ترکیب دو یا چند حرف و علامت به وجود می‌آید گاها بیشتر از کلمات برای رساندن مفهوم نقش ایفا می‌کنند.

مایکروسافت در صبح سه‌شنبه اعلام کرد زین پس کاربران می‌توانند تنها با واردکردن این شکلک‌ها در موتور جستجوی بینگ به دنبال مقصود خود بگردند.به‌عنوان مثال شما اگر به دنبال قهوه می‌گردید کافیست شکلک آن را وارد نوار جستجوی بینگ نمایید تا نتایج جستجو به شما نشان داده شود.

d5ecc3f391bfb9d4f153620621800bf5531b7aae

اما چگونه این موتور جستجوگر معنای موضوع موردنظر را متوجه می‌شود؟
مایکروسافت در وبلاگ این سرویس اعلام کرده که بینگ به دنبال معنای فیزیکی شکلک واردشده می‌گردد و اگر مایل به جستجوی دقیق‌تر هستید باید آن را با کلمات تکمیل نمایید.به عبارت دیگر بینگ شکلک‌ها را ابتدا به زبان لاتین ترجمه کرده سپس به جستجو در رابطه با آن می‌پردازد.

شما می‌توانید با یک یا چند شکلک با دنبال موضوع خود بگردید، همچنین قابلیت استفاده‌ی ترکیبی شکلک و حروف نیز فراهم‌شده است.درهرحال این ویژگی نیز شاید در نوع خود جالب و جدید باشد، اما به نظر می‌رسد بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تا کاربردی.

  yahoo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.