موتورولا Droid Turbo با صفحه نمایش QHD و چیپست اسنپ دراگون ۸٠۵ رونمایی شد

در رویدادی که امروز برگزار شد، موتورولا و ورایزون دست به معرفی یک گوشی هوشمند جدید یعنی دروید توربو زدند. این گوشی برپایه شبکه XLTE کار می‌کند و از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD و تراکم پیکسل 565 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد.

0

دروید توربو از تراشه اسنپ دراگون 805 با پردازنده چهارهسته‌ای Krait 405 در فرکانس کاری 2.7 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 420 بهره می‌برد. باتری این گوشی هوشمند نیز 3900 میلی‌آمپر ساعت بوده و موتورولا تضمین کرده با استفاده‌های مختلف از گوشی می‌توانید تا 48 ساعت از آن بهره ببرید.

این گوشی هوشمند از نایلون‌های بالستیک و یا فیبر شیشه‌ای فلزکاری شده در بدنه خود بهره می‌برد که با کلوار تقویت شده است. صفحه‌نمایش آن نیز از لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 پوشانده شده و قسمت‌های داخلی نیز با پوشش‌هایی در مقابل آب ایمن شده‌اند.

در پشت این گوشی هوشمند نیز از دوربین 21 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده شده و البته قابلیت فیلم‌برداری 4k با 24 فریم درثانیه نیز در آن گنجانده شده است.

این گوشی هوشمند از اواخر اکتبر عرضه خواهد شد و البته قیمت قراردادی آن برای مدل 32 گیگابایت 199.99 دلار خواهد بود. نسخه 64 گیگابایتی نیز 249.99 دلار قیمت خواهد داشت.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.