متال‌گیر سالید 5: در هنگام ماموریت‌ها نمی‌توانید آزاد بگردید

خالق متال گیر، «هیدئو کوجیما» در آخرین پادکست خود، پرده از تعدادی از جزئیات عملکرد فانتوم پین برداشت.

0

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain دنیایی آزاد دارد که می‌توانید مادامی که مشغول گذراندن ماموریت نیستید، تا هر اندازه که می‌خواهید در آن پرسه بزنید.

خالق متال گیر، «هیدئو کوجیما» در آخرین پادکست خود، پرده از تعدادی از جزئیات عملکرد فانتوم پین برداشت.

بنا بر گزارش Metal Gear Informer، بازیکنان قادر خواهند بود که هر کجا علاقه دارند بروند. اگرچه زمانی که یک ماموریت را قبول می‌کنید، اوضاع تغییر می‌کند: ماموریت‌ها در یک محیط مشخص صورت می‌گیرند و اگر بازیکن، منظقه را ترک کند، ماموریت شکست می‌خورد. همچنین در صورت تعلل بیش از حد نیز ماموریت‌ها با شکست مواجه می‌شوند.

ماموریت‌ها به جای انتخاب از لیست، هنگام پرسه زدن به صورت آزاد گرفته می‌شوند. هنگام گشت و گذار در دنیای بزرگ بازی می‌توانید ماموریت‌های جانبی و کارهای متفرقه نیز انجام دهید.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، در فصل اول سال 2015، برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 روانه‌ی بازار خواهد شد.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.