کوچک‌ترین ویدئو پروژکتور ال‌جی با باتری داخلی و تصویری حیرت‌انگیز به زودی عرضه می‌شود

ال‌جی الکترونیک (ال‌جی) کوچکترین پروژکتور قابل حمل خود را از آغاز این ماه در کشورهای سراسر جهان عرضه خواهدکرد.

0

کوچک‌ترین ویدئو پروژکتور مینی بیم قابل حمل ال‌جی تنها با وزن 450 گرم تجربه یک سینمای واقعی در هر جا را فراهم می سازد.  HD Minibeam مدل PH300 با قابلیت حمل و تصویر استثنایی در صدر فناوری‌های پیشرفته‌ با منبع نوری LED با دوام را ارائه می‌دهد.

این محصول قادر به ایجاد تصاویر بزرگ و دیدنی است و عمر باطری دوساعت ونیم است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر لحظه با خود سینمایی را به همراه داشته باشند.

این-کیو لی، نایب رئیس و مدیر پخش تلویزیون ال‌جی در این خصوص می‌گوید:

  “اچ دی مینی بیم جدید یک دستگاه هوشمند است که می‌توان در هر کجا و در هر زمان از آن لذت برد. این دستگاه به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر سطح صاف را چه در داخل و چه در خارج از منزل به یک نمایشگر تبدیل کنند و از تصاویری با وضوح و کیفیت بسیار بالای اچ دی لذت ببرند.”ال جی اچ دی مینی بیم با ارایه تصاویر واضح و روشن در ابعاد 100 اینچ راهکاری ایده آل برای ارایه فایل های شما در جلسات کاری و نیز شب هایی است که تمایل به تماشای فیلم دارید.”

LG_PH300_02

ال‌جی پی اچ  300 از منبع نور RGB ال ای دی استفاده می‌کند که روشنایی 300 آنسی لومن ارایه می‌دهد و نسبت وضوح صد هزار به یک در وضوح اچ‌دی (1280در720 پیکسل) دارد. این LED با هدف ماندگاری طولانی مدت طراحی شده و چرخه عمر آن معادل 30 هزار ساعت یعنی 10 سال استفاده به مدت 8 ساعت در روز تخمین زده می‌شود. علاوه بر این فناوری اتو ورتیکال کی استون یا AVKال جی علتی است که اچ دی مینی بیم نسبت به دیگر پروژکتورهای متداول شرایط آسان تری را فراهم کند.

این فناوری روند نصب را سهولت بخشیده و برای کاهش اعواج تصویر زاویه پرتو بهینه را به صورت خودکار انتخاب می کند.ال جی پی اچ 300 یک نمایشگر قابل حمل است که قابلیت‌های ارتباطی مختلفی را فراهم می‌کند. این پروژکتور مشاهده محتوایی که در دستگاه‌های دیگری نظیر گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و دیگر درایوهای یواس‌بی ذخیره شده است را امکان‌پذیر می‌کند.

پروژکتور LG PH300 از آغاز همین ماه در بازارهای امریکای لاتین، امریکای شمالی، آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شود و پس از آن در کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، پرتغال، اسپانیا و ترکیه در ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

lgnewsroom

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.