خالق «مردگان متحرک»: نگران نباشید! ریک در کما نیست!

در آغاز سریال، بینندگان زمانی با با «ریک گریمز» آشنا می‌شوند که از کما بر می‌خیزد تا دنیایی را که زمانی می‌شناخت، به دست نامردگان آشفته ببیند. تمامی سریال، بازماندگان را هنگام تلاش و غلبه کردن به مردگان برای بقا به تصویر می‌کشد.

0

دنیای مردگان متحرک چند سالی است که در میان مردم جا باز کرده و کمیک، سریال و بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده با این نام طرفداران زیادی در سراسر دنیا، و البته ایران دارند. در این میان سریال Walking Dead را می‌توان یکی از موفق‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های چند سال اخیر نامید. پیشنهاد ما این است که اگر تا کنون این سریال زیبا را ندیده‌اید، حتما شروع کنید!

طبق قاعده، وقتی یک مجموعه، مخصوصا از نوع تلویزیونی طرفداران زیادی پیدا می‌کند، طرفداران شروع می‌کنند به ساختن تئوری در مورد شروع و پایان و اتفاقات سریال. حالا این رابرت کرکمن، خالق The Walking Deadاست که بالاخره یکی از اصلی‌ترین نظریه‌های طرفداران را کنار می‌گذارد.

در آغاز سریال، بینندگان زمانی با «ریک گریمز» آشنا می‌شوند که از کما بر می‌خیزد تا دنیایی را که زمانی می‌شناخت، به دست نامردگان آشفته ببیند. تمامی سریال، بازماندگان را هنگام تلاش و غلبه کردن به مردگان برای بقا به تصویر می‌کشد.

حال، در فصل پنجم سریال، بسیاری از طرفداران کنجکاو حدس‌هایی زده‌اند که سری کمیک، و سریال AMC، چگونه پایان می‌یابد. محبوب‌ترین نظریه این است که رستاخیز زامبی‌ها هیچگاه رخ نداده و گریمز، تنها در کما به سر می‌برد.

خب، طرفداران می‌توانند این نظریه را کنار بگذارند.

the-walking-dead-4.png

 کرکمن در روز 5 شنبه این خبر را در توییتر منتشر کرد تا نظریه‌ی کما را رد کند:

“به صورت رسمی پاسخ می دهم، ریک در کما نیست. اتفاقات TWD مسلما در حال وقوع هستند.”

انتشار مقاله‌ای در Uproxx که از خالق سریال درخواست کرده بود که به صورت رسمی وعده دهد که The Walking Dead، به صورت یک رویا در کما پایان نخواهد یافت، باعث شد که کرکمن به حرف بیاید.

اوایل همین سال، کرکمن به Entertainment Weekly گفته بود که دقیقا می‌داند سریال، چگونه پایان می‌پذیرد.

کرکمن گفت:

“کاملا می‌دانم که به چه سو پیش می‌روم. نقشه‌های زیادی برای قبل از آن در سر دارم که زمان زیادی خواهد برد، اما قطعا می‌دانم که به کدام سو پیش می‌روم”.

فصل پنجم، به بالاترین درجه محبوبیت سریال دست یافت. بیش از 17 میلیون بیننده، قسمت ابتدایی سریال را تماشا کردند. قسمت دوم هفته‌ی گذشته، بالای 15 میلیون بیننده داشت.

Source

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.