زمزمه های بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند

نوکیا دیروز در کنفرانسی به بررسی آمار فروش سه‌ماهه سوم سال مالی خود پرداخت.مدیران نوکیا طی این مراسم بر ارزشمند بودن برند نوکیا و حفظ آن در سال‌های آینده اشاره کردند.

6

در اعلامیه رسمی نوکیا، مدیران این شرکت فنلاندی اعلام کردند که حفظ نام نوکیا برای این کمپانی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. برند نوکیا، فرصتی است که با آن می‌توان دوباره به بازار گوشی‌های همراه بازگشت و از آن به‌عنوان راهی میان‌بر استفاده کرد.مردم به نام و محصولات نوکیا اعتماد دارند و نمی‌توان به سادگی از این اعتماد و علاقه گذشت.

نوکیا به دلیل قراردادی که با شرکت مایکروسافت امضا کرده، در حال حاضر نمی‌تواند از برند خود در بازار کسب‌وکار تلفن‌های همراه استفاده کند.اما با توجه به سخنان مدیران جدید این شرکت می‌توان پیش‌بینی کرد که این کمپانی برای رسیدن به هدف خود، مدتی صبر پیشه کند.به نظر می‌رسد نوکیا درس‌های زیادی از پشت کردن به گوگل گرفته است و گویا محصولات آینده‌ی این شرکت از سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهند کرد.شاید شروع این حرکت را بتوان انتشار اپلیکیشن های اندرویدی Here Maps و Z launcher، دانست.

درهرحال گفته‌های فوق تنها برداشت ما از سخنان مدیران نوکیا می‌باشد که بدون شک دوستداران این شرکت را خوشحال کرد، اما سخت می‌توان تصور کرد در آینده‌ای نزدیک خبر تولید دوباره‌ی گوشی‌های هوشمندی با نام نوکیا را شنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. سهیل می‌گوید

    نوکیا میتونه برگرده قوی هم برگرده ولی باید کارای اشتباه قبل رو بزاره کنار- همیشه گوشی جدید میداد قبلی هارو پرت میکرد کناری میگفت جدید بخرید- گوشیهارو هیچ وقت کامل نمیداد بیرون هر کدوم کمبودی داشتن !

  2. مهدی می‌گوید

    به احترام قدما ی ایران زمین

    دود از کُنده بلند میشه منتظرتیم غول

  3. سعید می‌گوید

    حالا به فرض اگه نوکیا برگرده دیگه که نمیتونه با سامسونگ و اپل و …. رقابت کنه. پس نتیجه میگیریم : خداحافظ نوکیا !

  4. هادی می‌گوید

    خدا کنه برگرده. واقعا نوکیا چیز دیگه تو موبایل. عاشقتم نوکیااا

  5. QQ می‌گوید

    عجب شل کن صفت کنی راه انداختن.

  6. سعید زعفرانی می‌گوید

    به قول شاعر…
    برو اگه میخوای بری … فلان
    اینجوری که کلافه‌ای بدتره خب دلو بکن…
    :D