گلکسی A7 سامسونگ با پردازنده 64 بیتی عرضه خواهد شد

همانطور که آگاه هستید پیش از این در این باره شنیده بودیم که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند سری A از جمله گلکسی  A3, A5 و A7 نیز می باشد. همچنین شنیده بودیم که اگوشی هوشمند گلکسی A7 دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی است.

0

در حال حاضر برخی اطلاعات جدید نیز درباره این گوشی هوشمند فاش شده  و به تازگی گلکسی A7 با شماره مدل SM-A700FD در وب‌سایت رسمی سامسونگ ظاهر شده است. شماره مدل “D” نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

sm-a700fd-a7-uaprof

همچنین تایید شده است که گلکسی A7 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل با تراکم پیکسل 401 پیکسل در هر اینچ است. علاوه بر این فهرست منتشر شده درباره این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که پردازنده آن 4 هسته‌ای 64 بیتی با سنجش زمان 1.5 گیگاهرتز است.

این گوشی هوشمند از لحاظ ظاهری شبیه به گلکسی آلفا است و انتظار می‌رود که سیستم عامل آن اندروید 4.4 کیت‌کت باشد. شایعات نشان می‌دهد که گلکسی A7 همراه با A3 و A5 در ماه نوامبر به صورت رسمی دیده شوند و به محضی انتشار اطلاعات جدید درباره سری A گوشی‌های هوشمند سامسونگ شما را در فارنت مطلع خواهیم کرد.

geeky-gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.