ساندار پیچای از این پس تقریبا مدیریت تمامی محصولات و سرویس های مهم گوگل را بر عهده خواهد داشت

0

لری پیج در نامه‌ای به کارمندانش پیچای را به مدیریت بخش‌های جستجو، نقشه‌ها، گوگل پلاس، تحقیقات، بازرگانی، تبلیغات و زیرساخت‌ها منسوب کرده است؛ در حالی که کماکان مدیریت بخش‌ها مهم اندروید و گوگل را نیز برعهده دارد. مدیران ارشد قبلی این بخش‌ها از این پس به جای پیج به پیچای گزارش کار خواهند داد. تنها سرویس مهم گوگلی که پیچای فعلاً در آن دخالت نخواهد کرد به تظر یوتیوب است که مدیر آن بخش مستقیماً با لری پیج در ارتباط باقی خواهد ماند.

لری پیج کماکان مدیریت تجارت و عملیات گوگل را برعهده خواهد داشت اما این تغییرات باعث می‌شود که بر روی تصویر آینده‌ای بزرگ‌تر برای گوگل متمرکز شود چرا که به نظر احساس می‌کرد که این بخش‌ها کمی برای او دست‌وپاگیر هستند. به این ترتیب پس از لری پیج و سرجی برین حالا ساندار پیچای که از 2004 به گوگل پیوسته است قدرتمندترین مرد گوگل و Mountain View خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.