کالبدشکافی آی‌پد ایر 2؛ این دستگاه چگونه این قدر نازک شده است؟

کارشناسان کنجکاو وب‌سایت iFixit، اینبار کمر همت به تکه تکه کردن آی‌پد‌ایر ۲، بسته‌اند. بر اساس گزارش این وب‌سایت مشخص شده که آی‌پد ایر ۲ نیز از لحاظ جای‌گذاری قطعات دست‌ کم از هم‌قطاران قدیمی‌تر خود ندارد.

0

درست است که صفحه نمایش آی‌پد ایر ۲ به میزان قابل توجهی بازتاب نور را کاهش می‌دهد اما اگر بخواهید این صفحه را از بدنه جدا کنید احتمال شکستن قاب این محصول بسیار است و برای شما گران تمام خواهد شد.

بنابر نتایج این کالبدشکافی، در آی‌پد ایر شاهد بودیم که قطعات با چسب در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از پیچ و مهره خبری نبود و در کمال تعجب آی‌پد ایر ۲ نیز از همین الگو تبعیت کرده‌ است.

یکی دیگر از تغییرات را می‌توان باتری آی‌پد ایر ۲ دانست باتری این محصول نیز تنها ۲۷.۶۲ وات ساعت است در حالی که آیپد ایر ۳۲.۹ وات ساعت بود، با این حساب باید امیدوار باشیم مصرف بهینه آی‌پد ایر ۲ بتواند جای خالی تفاوت کمتر باتری را به نسبت آی‌پد ایر، پر کند.

در مجموع باید گفت ظرافت و نازک بودن آی‌پد ایر ۲ می‌تواند به یکی از معیارهای اصلی برای خریداران تبدیل شود اما با توجه به توضیحاتی که داده شد تعمیر این محصول کار هر کسی نخواهد بود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.