تصاویری از مرتفع‌ترین پنت‌هاوس نیویورک به ارتفاع 425 متر!

به زودی کار ساخت بلندترین برج مسکونی نیویورک به پایان می‌رسد.

1

نیویورک مشهور است به شهر برج‌های بلند، اما بر خلاف تصورات رایج، برج‌های نیویورک، بسیار کوتاه‌تر از برج‌هایی مانند برج‌های ساخته شده در کشورهای عربی است. با این حال چیزی که نیویورک را متمایز می‌کند، تراکم این برج‌ها در کنار یکدیگر، و البته زیبایی این برج‌ها است.

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-6اخیراً در مرکز نیویورک برجی مسکونی درحال ساخت است که پس از اتمام بلندترین برج مسکونی نیویورک لقب خواهد گرفت. این برج که در خیابان ۴۳۲ در منطقه منهتن واقع شده است، حدود ۴۲۵ متر ارتفاع دارد. اخیراً از سوی سازندگان، تصاویری طراحی شده از نمای داخل پنت‌هاوس این برج مسکونی منتشر شده است.

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-1نماهای بسیار زیبایی از نیویورک از همه قسمت‌های این پنتهوس قابل مشاهده است. حتی از داخل حمام و آشپزخانه نیز چشم‌انداز زیبایی از نیویورک مشاهده می‌شود.

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-0این برج که سال آینده افتتاح می‌شود، قیمتی کهکشانی دارد. پنت‌هاوس این برج که عکس‌های آن را مشاهده می‌کنید ۹5 میلیون دلار قیمت گذاری شده‌است.

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-14البته نمای بیرونی برج، در مقایسه با برج‌های زیبای نیویورک، چنگی به دل نمی‌زند. اما به هرحال ساکنان آن، ساکن بلندترین برج مسکونی نیویورک خواهند بود. در ادامه تصاویر بیشتری از پنت‌هاوس این برج را ببینید.

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-00

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-2

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-9

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-5

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-4

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-3

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-11

432-park-avenue-manhattan-residential-tower-architecture-13 Via: fubiz

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    فارنت؛ اخبار دنیای صفر و یک