ال‌جی فبلت G3 Screen را با پردازنده جدید NUCLUN خود معرفی کرد

پس از درز چند تصویر و مشخصات حالا ال‌جی رسماً ساعاتی پیش فبلت جدید خود را با نام G3 Screen معرفی کرد. این فبلت 5.9 اینچی از پردازنده جدید ساخت ال‌جی با نام NUCLUN بهره می‌برد.

4

به نظر می‌رسد ال‌جی نیز مانند سامسونگ حالا نسخه‌های متفاوت پرچم‌دار خود را عرضه می‌کند. پس از G3 Beat و G3 Stylus حالا نوبت به G3 Screen رسیده که یک فبلت بزرگ با صفحه‌نمایش 5.9 اینچی اما با وضوح 1080p است.

LG-G3-Screen

پردازنده NUCLUN ال‌جی که نوک‌لون تلفظ می‌شود از چهار هسته پردازشی Cortex-A15 با سرعت 1.5 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز تشکیل شده و با فناوری big.LITTLE شرکت ARM با یکدیگر کار می‌کنند. به این ترتیب باید انتظار عملکردی نزدیک به گلکسی نوت 3 را از این فبلت داشت هرچند که پردازنده گرافیکی آن مشخص نشده است. این چیپست همچنین از اتصال LTE-A Cat. 6 با سرعت 225 مگابیت بر ثانیه بهره می‌برد که البته برای ما چندان مهم نیست!

LG-NUCLUN

از دیگر مشخصات فنی G3 Screen می‌توان به 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، شیار کارت حافظه و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

G3-Screen-Phablet

G3 Screen نیز مانند جی3 از حاشیه‌های باریک و دکمه‌های پشت گوشی بهره می‌برد و یک اسپیکر یک واتی قدرتمند نیز در پشت خود دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی این فبلت به لرزش‌گیر OIS+ مجهز شده است و دوربین 2.1 مگاپیکسلی نیز برای سلفی‌های گاه‌و‌بیگاه کافی به نظر می‌رسد. ابعاد جی3 اسکرین 157.8 در 81.8 در 9.5 میلی‌متر و قیمت آن فعلاً 750 دلار در کره جنوبی اعلام شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. arash می‌گوید

    دوستان هواوی تو ابدیت به موقع چطوره?منظورم نسخه جدید اندرویده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فجعلا خبری در این مورد منتشر نشده معمولا فقط آخرین پرچمدارش رو آپدیت میده..

  2. sawana می‌گوید

    هواوی میت ۷ مشخصاتی تقریبا شبیه همین داره با باتری بسیار قویتر و قیمت کمتر

  3. Majid6670 می‌گوید

    نمیدونم LG کی میخواد دست از سر دختر تو تبلیغاش و معرفیاش برداره!
    الان کجاش جذابه دقیقا؟!