Google Earth 8.0 برای اندروید با فناوری جدید سه بعدی و آپدیت های نقشه سریعتر

بدون شک تمام افرادی که از ابزارهای گوگل استفاده می‌کنند برای یک‌بار هم که شده به قسمت سرویس نقشه‌ی این شرکت و اپلیکیشن مخصوص آن یعنی Google Earth سری زده‌اند.گوگل در تازه‌ترین به‌روزرسانی برای این نرم‌افزار، فناوری جدید سه‌بعدی خود را بکار گرفته است.

0

در چند سال گذشته با پیشرفت فناوری سه‌بعدی، شرکت‌های مختلفی همچون اپل، مایکروسافت،گوگل، یاهو، نوکیا و … سعی در ارائه سرویس نقشه‌ی خود با استفاده از این تکنولوژِی کرده‌اند.
گوگل صاحب یکی از بهترین سرویس‌های ارائه‌دهنده نقشه و مسیریابی بر روی گجت های مختلف می‌باشد که نسخه‌ی پیشرفته‌ی آن را در قالب اپلیکیشنی بانام گوگل ارث پیاده سازی کرده است.اکنون حدود 6 سال از عرضه‌ی اولین نسخه‌ی این برنامه می‌گذرد و شرکت تولیدکننده به‌طور دائم در تکمیل ویژگی‌های آن قدم‌های رو به جلویی برداشته است.

در تازه‌ترین اقدام، گوگل نسخه جدید اپلیکیشن گوگل ارث را برای اندروید به همراه عملکرد و نشانه‌های بهتر برای شهرها، عرضه کرده است.می‌توان گفت بزرگ‌ترین تغییر این به‌روزرسانی، نمای سه‌بعدی بهتر و واضح‌تر برای اماکن مختلف می‌باشد.همچنین جاده‌های اصلی و فرعی با رنگ‌های مختلفی قابل روئیت هستند.

طبق اعلام گوگل زین پس استفاده‌کنندگان از این اپ قادر خواهند بود مسیرهای ذخیره‌شده بر روی گوگل درایو را به‌صورت مستقیم به گوگل ارث وارد کنند. همچنین این شرکت از عرضه‌ی به‌روزرسانی جدیدی در ماه آینده برای سرویس نقشه ی خود خبر داده است.

blog.gsmarena

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.