بازی جدید Doctor Who کدنویسی مقدماتی را به کودکان می‌آموزد!

بر اساس اخبار اعلام شده از طرف “بی بی سی” آنها در حال تهیه بازی از روی سریال فوق محبوب “دکتر هو” هستند. نقش دکتر را در این بازی “پیتر کاپالدی”، دوازدهمین چهره‌ی دکتر هو، ایفا خواهد کرد. شما می‌توانید از امروز بازی را به طور رایگان از سایت CBBC دانلود کنید.

0

“فیل فورد”، از نویسندگان سریال، وظیفه‌ی نویسندگی این بازی را بر عهده دارد و داستان بازی از این قرار خواهد بود که شخصیت منفی بازی می‌خواهد “دالک‌ها” (از نژادهای موجود درون بازی) را طوری برنامه‌ریزی کند که دنیا را به تباهی بکشانند.

این بازی بر اساس استانداردهای کلیدی 2 و 3 آموزشی ساخته شده، و بازی، بازی‌کنندگان را تشویق می‌کند تا در طول بازی و برای سپری کردن مراحل با استفاده از متغیرها، استفاده از چرخه‌ی تکرار و انواع لوپ‌ها؛ دالک را برنامه‌ریزی و راهنمایی کنند تا او بتواند سکوبازی‌های تعبیه شده در بازی را با موفقیت سپری کند.

doctor-who-thegame

شما می‌توانید از امروز بازی را به طور رایگان از سایت CBBC دانلود کنید. در حال حاضر این بازی تنها برای رایانه‌های شخصی در دسترس است اما قرار است تا اواخر امسال نسخه‌ای برای تبلت‌ها نیز از بازی عرضه شود.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.