سامسونگ Galaxy Core Max با صفحه‌نمایش AMOLED و پشتیبانی از دو سیم‌کارت معرفی شد

به نظر می‌رسد روند معرفی محصولات جدید سامسونگ در سال 2014 پایانی ندارد زیرا امروز این شرکت دست به معرفی هشتمین عضو خانواده‌ی گلکسی Core زده است.

0

این عضو جدید خانواده‌ی کور، Galaxy Core Max نام دارد که فعلاً با شناسه‌ی G5108 شناخته می‌شود و نسبت به  اعضای خانواده‌ی خود از قد و قامت بلندتری برخوردار است.اگر بخواهیم به‌طورکلی بگوییم گلکسی کور مکس در رتبه‌ی میان رده‌ها قرار می‌گیرد که ظاهری همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ دارد.

گلکسی کور مکس دارای یک صفحه‌نمایش ۴.۸ اینچی است که از فناوری  Super AMOLED در آن به‌کاررفته و دارای رزولوشنی حدود ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل می‌باشد.درون این گوشی از یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی به‌عنوان قلب تپنده استفاده گردید که در کنار آن ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش، قرار داده‌شده است.طبق اطلاعات منتشرشده Core Max از باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان نیز بر روی آن تعبیه‌شده است.

این گوشی همچنین از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو  برای تماس تصویری و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده خواهد کرد. به گفته‌ی سامسونگ گلکسی کور مکس به همراه اندروید کیت کت ۴.۴ و رابط کاربری تاچ ویز از هم‌اکنون تنها در چین قابل‌دسترس می‌باشد.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.