برند «مایکروسافت لومیا» جایگزین برند «نوکیا» خواهد شد

ماه گذشته در خبرها داشتیم که مایکروسافت در نظر دارد کم‌کم برند نوکیا را حذف و از نام مایکروسافت لومیا در سری محصولات موبایل خود استفاده کند. بالاخره این اتفاق در حال رخ دادن است و نام نوکیا به زودی جای خود را به مایکروسافت لومیا خواهد داد.

0

این اقدام در ابتدا با تغییر  Nokia.com و انتقال این سایت به زیر مجموعه وب‌سایت مایکروسافت انجام گرفت و نوکیا فرانسه به عنوان اولین زیر مجموعه از نوکیا، نام مایکروسافت لومیا را در حساب‌های کاربری فیس‌بوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی خود با نام نوکیا جایگزین کرد.

 از طرف دیگر مایکروسافت تایید کرده که تا چند هفته دیگر سایر کشورها نیز تغییر نام برند را انجام خواهند داد.

درست است که نوکیا واحد گو‌شی‌های موبایل خود را از دست داده اما این امر به هیچ وجه به معنای از بین رفتن کامل این برند نیست و این شرکت تمرکز خود را بر روی زیر ساخت‌های شبکه بیشتر خواهد کرد.  در این بین اپلیکیشن‌های گوشی نوکیا ویندوز فون نیز نام خود را به نام لومیا داده‌اند و در تبلیغات جدید این محصول نیز اثری از نوکیا دیده نمی‌شود.

 جالب اینجاست که گوشی‌های لومیای حاضر در بازار هنوز لوگوی نوکیا را یدک می‌کشند و با این حساب مایکروسافت در محصولات آینده خود می‌تواند نام برند جدید خود که همان مایکروسافت لومیا می‌باشد را جایگزین این نام کرده و یا اینکه تنها به استفاده از نام لومیا بسنده کند.

در مجموع برای نتیجه‌گیری در خصوص نوع و نحوه استفاده مایکروسافت پس از تغییر نام برند نوکیا با مایکروسافت لومیا در گوشی‌های هوشمند خود باید تا معرفی اولین محصول جدید این شرکت صبر پیشه کنیم.

TheVerge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.