با لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند لنوو Y5070 بیشتر آشنا شوید!

بازی از آن دست موضوعاتی است که تقریبا تمام عمر ما را همراهی می‌کند. خوب که فکرش را بکنید می‌‌بینید همه آدم ‌ها در هر سن، فرهنگ و موقعیت جغرافیایی که باشند، بازی‌های خاص خودشان را دارند.

1

در این بین با رشد و گسترش فناوری‌های دیجیتالی، بازی‌های الکترونیکی و به ‌طور خاص بازی‌های ویدیویی به‌ دلیل جذابیت‌های بصری فوق‌العاده‌‌ای که ارایه می‌‌کنند، طیف بسیار گسترده‌ای از مخاطبین را در بر می‌‌گیرند. این روز‌ها اگر وارد خانه‌ای شوید و ببینید که یک پدربزرگ و نوه‌اش با هم مشغول اجرای یک بازی ویدیویی هیجان‌انگیز هستند، چندان تعجب نخواهید کرد.

LENOVO Y5070-f

محبوبیت بازی‌های ویدیویی بازار بسیار داغ و پر رقابتی را در بین پلتفرم‌های مختلف (شامل کنسول‌ها و سیستم‌های کامپیوتری) به‌وجود آورده است. در این بین کنسول‌ها در طول زمان به‌طور جدی پیشرفت کرده و جایگاه خود را تثبیت کرده‌اند، اما پلتفرم PC بخاطر انعطاف ‌پذیری و قابلیت‌های بالای خود هنوز از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. البته در گذشته نه چندان دور وقتی در مورد یک کامپیو‌تر گیمینگ صحبت می‌ کردیم همه به فکر یک سیستم بزرگ بسیار گران ‌قیمت با فن‌های متعدد و پر سر و صدا می‌‌افتادند، اما این روز‌ها با معرفی لپ‌تاپ‌‌های گیمینگ شما می‌‌توانید چنین سیستمی را در کیف دستی خود حمل کنید.

LENOVO Y5070-bk

لپ ‌تاپ Lenovo Y5070 یک نمونه از این سیستم ‌ها است که از آخرین فناوری ‌های موجود بهره می‌گیرد تا بهترین تجربه بازی و بالا‌ترین سطح عملکرد ممکن را در اختیار شما قرار دهد. این لپ‌تاپ از طراحی بسیار جذابی استفاده می‌کند و در نگاه اول به ‌سختی می‌توانید باور کنید که با یکی از محصولات Lenovo رو به‌ رو هستید. به‌ علاوه استفاده از ترکیب رنگ ‌های سیاه و قرمز در طراحی Y5070 نیز کاربرد اصلی آن یعنی اجرای بازی‌‌ها را بهتر نشان می‌‌دهد.

LENOVO Y5070-t

این لپ ‌تاپ به یک پردازنده Core i7-4710 و همچنین 16 گیگابایت حافظه RAM مجهز شده است که عملکرد پردازشی مناسبی را فراهم می‌ کنند. همچنین یک کارت گرافیکی GTX 860M نیز این مجموعه را همراهی می‌کند تا شما قدرت گرافیکی کافی برای اجرای بازی‌های مختلف را در اختیار داشته باشید.

lenovo-laptop-y50-back-side-10

هارد دیسک 1 ترابایتی لپ‌تاپ فضای کافی برای نصب بازی‌‌های متعدد را در اختیار شما قرار می‌دهد و نمایشگر 6/15 اینچی Y5070 با وضوح Full-HD یا 1080 در 1920 نیز کیفیت بالایی را فراهم می‌کند. البته شما با استفاده از یک خروجی HDMI می‌توانید لپ‌تاپ خود را به مانیتورهای استاندارد خارجی یا حتی یک تلویزیون متصل کرده و از اجرای بازی‌ها روی صفحه نمایش بزرگ‌تر لذت ببرید.

lenovo-laptop-y50-keyboard-closeup-3

اسپیکر‌ها در اجرای بازی‌ها یا کاربرد‌های چند رسانه‌ای اهمیت بسیار زیادی دارند. Y5070 به ‌عنوان یک لپ‌ تاپ گیمینگ به اسپیکرهای JBL مجهز شده است که از فناوری Dolby Advanced Audio V2 پشتیبانی می‌کنند. همین ویژگی باعث شده تا شما صدای بسیار رساتری را در مقایسه با مدل‌‌های معمولی در اختیار داشته باشید، هر چند که محدودیت فضا و اندازه اسپیکر‌ها باعث می‌شود اسپیکرهای خارجی هنوز گزینه‌های بهتری برای اجرای بازی‌ها باشند.

lenovo-laptop-y50-side-16

Y5070 طراحی نسبتا باریکی دارد و فاقد درایو اپتیکال است. در عوض یک درایو DVD-RW به‌ همراه آن عرضه می‌‌شود که می‌‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید. کیبورد لپ‌تاپ دارای اندازه مناسبی بوده و با یک نور پشتی قرمز رنگ قابل تنظیم روشن می‌شود. به این ترتیب شما حتی در محیط‌های تاریک نیز به راحتی می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را اجرا کنید بدون آنکه مجبور باشید دنبال کلیدهای مختلف بگردید.

lenovo-laptop-y50-side-15

در مجموع می‌توان گفت Lenovo Y5070 یک سیستم گیمینگ کامل و قدرتمند است که به‌راحتی می‌توانید آن را هر جا که می‌خواهید با خودتان ببرید. این لپ‌تاپ از نظر مشخصات سخت افزاری قدرتمند‌تر از بسیاری از کامپیوترهایی است که این روز‌ها در خانه‌ها برای اجرای بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در عین حال شما را وادار نمی‌کند قیمت نجومی را برای خرید آن بپردازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Varand می‌گوید

    من دارم و رو بازی جواب نمیده