این USB کوچک با استفاده از پردازنده Bay Trail اینتل می‌تواند ویندوز 8 را اجرا کند

تصور کنید اگر می‌توانستید به‌جای استفاده از یک کیس بزرگ و دست و پاگیر از قابلیت‌های ویندوز ۸ بر روی یک فلش USB بهره ببرید.ازآنجایی‌که هیچ فرضیه‌ای در دنیای فناوری رد نمی‌شود اینتل با تراشه‌های جدید خود به آن جامعه‌ی عمل پوشانده است.با ما در فارنت همراه باشید تا با این دستگاه آشنا شویم.

5

اینتل به‌تازگی از خانواده‌ی میکروپروسسورهای Bay Trail بانام تجاری Atom پرده برداشته بود.این نسل از پردازنده‌ها قابلیت اجرای ویندوز 8.1 و اندروید و همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل را دارند.

اکنون با استفاده از USB Flash جدید اینتل که از پردازنده‌ی  Bay Trail این شرکت استفاده می‌کند، می‌توان از سیستم‌عامل ویندوز 8.1 با امکانات کامل استفاده کرد .البته دو مدل از این محصول عرضه‌شده است.

یکی از مدل‌های این دستگاه از پردازنده 4 هسته‌ای  Bay Trail Z3735G با 1 گیگابایت رم استفاده می‌کند و بر روی آن ویندوز 8.1 نسخه 32 بیتی اجرا می‌شود.مدل دوم هم از پردازنده‌ی Bay Trail Z3735F بهره می‌برد که 2 گیگابایت رم  همراه خود دارد،  این سخت‌افزار از نسخه 64 بیتی ویندوز هم پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه همچنین دارای دو پورت USB 2.0، یک شکاف برای میکرو اس‌دی ، پورت HDMI ، بلوتوث 4 و وایرلس داخلی می‌باشد که در نسخه‌های 16 و 32 گیگابایتی از ابتدای ماه جدید میلادی باقیمت 125 دلار در بازار امریکا در دسترس خواهد بود.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. حمید احمدیان مقدم می‌گوید

    ویندوزی که روش نصب میشه پرو هست؟ آیا؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      بله نسخه ی پرو می باشد.

  2. QQ می‌گوید

    ببخشید! پس چرا گفتید به جای استفاده از یک کیس بزرگ و دست وپاگیر…!؟
    روی Dvd player یا گیرنده دیجیتال هم مگه کار میکنه؟
    یا منظورتون اینه که به پورت نمایشگر وصل میشه؟

  3. QQ می‌گوید

    این USB به کجا وصل میشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      به پورت USB