احتمال انتشار بازی لیمبو برای ایکس‌باکس وان

نسخه موجود بازی لیمبو سال 2010 برای ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3، ویتا و IOS منتشر شده بود.

1

یک سایت کره‌ای که سابقه‌ای درخشان در لیک کردن اخبار مربوط به انتشار بازی‌ها و دیگر اخبار دنیای گیم دارد، به تازگی و در لیست جدیدی که منتشر کرده است نام بازی لیمبو را دربین بازی‌هایی که برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهند شد قرار داده است.

با این توصیف دارندگان ایکس باکس وان، “لیمبو” که یک بازی جذاب در سبک سکوبازی است  را می‌توانند روی کنسول جدید خود تجربه کنند. نسخه موجود بازی لیمبو سال 2010 برای ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3، ویتا و IOS منتشر شده بود.

البته شرکت بازیسازی دانمارکی “Playdead ” رابطه‌ی خوبی با مایکروسافت دارد و بازی “Inside” قرار است در انحصار زمانی ایکس‌باکس وان باشد. به این معنی که بازی سال 2015 در ابتدا تنها برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود و بعد از سپری شدن زمان معینی، بر روی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس 360، PS4 ، PS3 و مک نیز عرضه شود.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Bardia می‌گوید

    کاش برای آندروید هم میومد !