خلق شهر نیویورک طی دوسال در Minecraft

با صرف 4.5 میلیون مکعب، به تنهایی و در طی دو سال، شهر نیو یورک را به زیبایی هرچه تمام‌تر در بازی ماین کرافت پیاده سازی کرد که حتی تصور آن هم هوش از سر می‌پراند.

1

بازی ماین کرافت هم جزء آن دسته از بازی‌ها است که برای خود و کاربرانش دنیایی جداگانه دارد. حساب علاقه مندان به این بازی از بقیه گیمرها جداست. بازی که در آن می‌توان با مکعب‌های کوچک مناظری زیبا خلق کرد. قبل از این هم بناها، پارک‌ها، شخصیت‌ها و سازه‌های عجیب و غریب زیادی از این بازی دیده بودیم که دهانمان را از تعجب باز کرده بودند.

اما این بار یکی از کاربران سایت ردیت، در پستی که بر روی این سایت قرار داد نشان داد که طی دو سال گذشته در حال خلق چه اثر هنری بوده است!

این کاربر با یوزر FoxGaming با صرف 4.5 میلیون مکعب، به تنهایی و در طی دو سال، شهر نیو یورک را به زیبایی هرچه تمام‌تر در بازی ماین کرافت پیاده سازی کرد که حتی تصور آن هم هوش از سر می‌پراند.

عکس‌هایی از این سازه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Now Gamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شایان می‌گوید

    این مپ هارو میشه دانلودکرد؟ گزینه دانلود نمیبینم