نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 5 آب‌نبات چوبی منتشر شد

گوگل همان‌طور که قول داده بود حالا نسخه توسعه‌دهندگان اندروید 5 آب‌نبات چوبی را برای نکسوس 5 و نکسوس 7 مدل 2013 عرضه کرد. این نسخه پس از نسخه‌های ابتدایی اندروید L عرضه شده و توسعه‌دهندگان را برای نسخه نهایی آماده می‌کند.

2

در هفته‌های آینده قرار است اندروید 5 تبدیل به یک آپدیت رسمی برای کاربران دستگاه‌های نکسوس شود و حالا بهترین فرصت است تا برنامه‌نویسان اپلیکیشن‌های خود را با طراحی متریال آماده عرضه کنند. با وجود اینکه این احتمالاً آخرین نسخه پیش‌نمایش اندروید 5 خواهد بود اما مسلماً خالی از اشکال نبوده و اگر یک کاربر معمولی هستید بهتر است منتظر نسخه نهایی بمانید.

اما اگر عجله دارید و می‌خواهید زودتر از سایرین به اندروید 5 دسترسی پیدا کنید می‌توانید به صفحه توسعه‌دهندگان اندروید مراجعه کنید.

GSMARena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهتاب می‌گوید

    سلام‌من گوشی گلگسی اسه فایو دارم و میخوام اب نبات چوبی رو رو روش نصب کنم میشه یکم توضیح بدید من هیچی سر در نیاوردم ممنون

  2. امیرحسین می‌گوید

    سلام میشه توضییح بدین چطور متونم نصبش کنم و اینکه این نسخه پایداری داره و اینکههههه بعد نصب این نسخه متونم نسخه اصلی دریافت کنم؟ممنون